
TDG: Εκδήλωση με θέμα το AI
Με τίτλο «Τεχνητή νοημοσύνη: Εχθρός ή Φίλος;»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τίτλο «Τεχνητή νοημοσύνη: Εχθρός ή Φίλος;»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέσω του συστήματος Unbiased
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε έναν κόσμο γεμάτο κορυφαίες εμπειρίες τεχνολογικής καινοτομίας, αλλά και στους τρόπους με τους όποιους η Lenovo φέρνει την Τεχνητή Νοημοσύνη σε όλους (“ΑΙ for All”), ταξίδεψε η Lenovo τους καλεσμένους της στην ετήσια εκδήλωση τεχνολογίας της εταιρείας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο οποίο πολλαπλασιάζεται στο δημοφιλές μέσο, Telegram
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε μια προσπάθεια να χτυπήσει τον ανταγωνισμό AI
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠέμπτη 9 Νοεμβρίου στο ξενοδοχείο Athenaeum Intercontinental
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Check Point κατατάσσει την Walmart στην κορυφή της λίστας και την Home Depot στην πρώτη δεκάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠου αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκλήρωσε και την δεύτερη θητεία του στον πολυεθνικό κολοσσό, ο Στήβ Βρανάκης, που το 2020 αποτέλεσε CCO για την Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔημιούργησαν, σχεδίασαν και υλοποίησαν τη διαδραστική εμπειρία του τουριστικού οδηγού Olympian Guide - ΑΙ Travel Guide
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε όχημα φόρμες αυτοαξιολόγησης εργαζομένων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία ανακοίνωσε καινοτομίες σε τεχνητή νοημοσύνη, σημαντικές συνεργασίες, φιλανθρωπικές πρωτοβουλίες και ενέργειες βιωσιμότητας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory