To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

SPC, The Brand Lever: Συνεχίζει ως ο αποκλειστικός συνεργάτης της Ogram

SPC, The Brand Lever: Συνεχίζει ως ο αποκλειστικός συνεργάτης της Ogram

Το SPC θα συνεχίσει να προσφέρει integrated digital υπηρεσίες, και όχι μόνο, στην πρωτοπόρο εφαρμογή της Ogram, η οποία έφερε την καινοτόμο υπηρεσία ψηφιακής στελέχωσης στην Ελλάδα.

Με στόχο να ενδυναμωθεί περαιτέρω η top of mind αναγνωρισιμότητα στα κοινά/ στόχοι, αλλά και η χρήση της εφαρμογής, το SPC θα συνεχίσει να ενισχύει πολυεπίπεδα την ψηφιακή εικόνα του brand, μέσα από τη διαχείριση των SoMe, διαφήμιση σε META & Google, remarketing καμπάνιες αλλά και με διευρυμένο digital -και όχι μόνο- media πλάνο σε ελληνικά μέσα μαζικής ενημέρωσης & sites.

O CEO του SPC, Πέτρος Ιμιρζιάδης επισήμανε: «Η εμπιστοσύνη που μας δείχνουν καινοτόμα διεθνή brands όπως η Ogram, στο σχεδιασμό και την υλοποίηση ολοκληρωμένου πλάνου digital & offline ενεργειών MarComms, είναι μια επιβεβαίωση της ολιστικής προσέγγισης που έχουμε ως commercial marketing agency, μέσα από ένα πολυεπίπεδο portfolio εξειδικευμένων υπηρεσιών».