Twitter: Νέος global group creative director
Το Twitter ανέθεσε καθήκοντα global group creative director στον βετεράνο της διαφημιστικής βιομηχανίας, Jayanta Jenkins, ο οποίος αναλαμβάνει πλέον τον σημαντικότερο δημιουργικό ρόλο της εταιρείας.
Ο Jenkins αποτελούσε μέχρι πρόσφατα τον global creative director διαφήμισης στην Apple/Beats by Dre. Κατά τη διάρκεια της καριέρας του, συμμετείχε σε επιτυχημένες δουλειές για τις Nike, Gatorade και Powerade μεταξύ άλλων.
Στη νέα του θέση, θα επιβλέπει τις δραστηριότητες της in-house δημιουργικής ομάδας του Twitter και θα αναφέρεται στον VP-Global Brand Strategy Joel Lunenfeld. "Είναι μια άκρως συναρπαστική ευκαιρία, να μεταβώ από μια επιτυχημένη διαφημιστική καριέρα σε ένα νέο ρόλο ηγεσίας. Αποτελεί πρόκληση για τον εαυτό μου, καθώς καλούμαι να κάνω πράγματα ριζοσπαστικά σε σχέση με αυτό που είμαι και όσα έχω κάνει" ανέφερε σχετικά ο Jenkins, που εντάσσεται στο Twitter σε μια περίοδο όπου η in-house δημιουργική πρακτική του βρίσκεται στο επίκεντρο και το brand κάνει κινήσεις για να αφηγηθεί την ιστορία του μέσω του marketing.
Ο Jenkins αποτελούσε μέχρι πρόσφατα τον global creative director διαφήμισης στην Apple/Beats by Dre. Κατά τη διάρκεια της καριέρας του, συμμετείχε σε επιτυχημένες δουλειές για τις Nike, Gatorade και Powerade μεταξύ άλλων.
Στη νέα του θέση, θα επιβλέπει τις δραστηριότητες της in-house δημιουργικής ομάδας του Twitter και θα αναφέρεται στον VP-Global Brand Strategy Joel Lunenfeld. "Είναι μια άκρως συναρπαστική ευκαιρία, να μεταβώ από μια επιτυχημένη διαφημιστική καριέρα σε ένα νέο ρόλο ηγεσίας. Αποτελεί πρόκληση για τον εαυτό μου, καθώς καλούμαι να κάνω πράγματα ριζοσπαστικά σε σχέση με αυτό που είμαι και όσα έχω κάνει" ανέφερε σχετικά ο Jenkins, που εντάσσεται στο Twitter σε μια περίοδο όπου η in-house δημιουργική πρακτική του βρίσκεται στο επίκεντρο και το brand κάνει κινήσεις για να αφηγηθεί την ιστορία του μέσω του marketing.