Το νέο report της Ogilvy για τα Social Media Trends του 2025
![Το νέο report της Ogilvy για τα Social Media Trends του 2025](https://www.advertising.gr/uploads/images/127447/to-neo-report-tis-ogilvy-gia-ta-social-media-trends-tou-2025-medet.jpg?lm=0b7e082a790f3a5e69af9d1f39fcad01)
Με την προσοχή των χρηστών να είναι πλέον κατακερματισμένη σε πολλαπλές πλατφόρμες, όπου οι κοινότητες και οι creators κρατούν τα κλειδιά, η επιτυχία απαιτεί πολλά περισσότερα από την κατανόηση των Social Media ως απλού καναλιού επικοινωνίας. Χρειάζεται πλέον ο επαναπροσδιορισμός του τρόπου με τον οποίον οικοδομούνται οι μάρκες.
Το 2025 ακόμα περισσότερα brands αναμένεται να υιοθετήσουν μια social-first προσέγγιση, αντιλαμβανόμενα την επίδραση της κουλτούρας στις καταναλωτικές αποφάσεις.
Το νέο Report “Social-First Brand Building: Key Shifts for 2025” από την Ogilvy εξερευνά τις κρίσιμες αλλαγές που θα πρέπει να πραγματοποιήσουν οι μάρκες προκειμένου να επιτύχουν στο νέο, social-first περιβάλλον. Οι αλλαγές αυτές είναι:
• To social-first brand building ως το νέο μοντέλο marketing: Οι μάρκες σήμερα καλούνται να αναπτύξουν προϊόντα, να αναλάβουν πρωτοβουλίες και να διαμορφώσουν επικοινωνίες με βάση τις προτιμήσεις και τις επιθυμίες του κοινού, όπως αυτές εκφράζονται εντός των online κοινοτήτων.
• To social intelligence ως οδηγός επιχειρηματικών αποφάσεων: Ξεφεύγοντας από τα όρια του παραδοσιακού reporting και του στοιχειώδους social listening, ο συνδυασμός δεδομένων από διαφορετικές πηγές παρέχει στους marketers μια πλήρη εικόνα των τάσεων και των ευκαιριών σε πραγματικό χρόνο.
• Ο επαναπροσδιορισμός του branding σε έναν social-first κόσμο: Τα παραδοσιακά αυστηρά brand guidelines θα πρέπει να μετεξελιχθούν ώστε να επιτρέψουν στις μάρκες να ξεχωρίσουν σε ένα περιβάλλον όπου κυριαρχούν τα memes, τα trends, το UGC και το περιεχόμενο από creators.
• Η ευελιξία ως αναγκαίο στοιχείο του προγραμματισμού των brands: Τα τυποποιημένα marketing calendars που προβλέπουν με ακρίβεια τις δραστηριότητες των brands για τους επόμενους 12-24 μήνες δεν είναι αρκετά για την επιτυχία στον social-first κόσμο.
•Η omni-channel επίδραση του social-first μετασχηματισμού: Το social-first marketing δεν αφορά μόνο τις πλατφόρμες Social Media, αλλά εφαρμόζεται σε κάθε σημείο επαφής με τους καταναλωτές.
Κατεβάστε εδώ το report "Social-First Brand Building: Key Shifts for 2025”.