TikTok: Τα σχέδια να κατακτήσει τον κόσμο των social media

Η TikTok αποκάλυψε ένα φιλόδοξο σχέδιο για να κερδίσει μερίδιο αγοράς από τους ανταγωνιστές της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καθώς κλιμακώνει τις διαφημιστικές της δραστηριότητες παγκοσμίως. Αυτό περιλαμβάνει την παροχή του «πιο ασφαλούς» διαφημιστικού περιβάλλοντος μεταξύ των πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης, στοχεύοντας τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις και εξελίσσοντας τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές χρησιμοποιούν τις πλατφόρμες για να αγοράσουν προϊόντα και υπηρεσίες.
Το τελευταίο περιλαμβάνει το live shopping: μια νέα εξέλιξη στις δυτικές αγορές που ορισμένοι πιστεύουν ότι είναι ακόμη ένα έργο σε εξέλιξη. Μιλώντας σε συνέντευξη Τύπου στις Κάννες, πρόεδρος παγκόσμιων επιχειρηματικών λύσεων του TikTok, Blake Chandlee, είπε ότι έχει «εκατοντάδες χιλιάδες» διαφημιζόμενους, αλλά θα ήθελε να προσελκύσει «εκατομμύρια» περισσότερους στην πλατφόρμα.
Μάλιστα, ο κύριος αντίπαλος του TikTok, η Meta, η οποία κατέχει το Facebook και το Instagram, ανέφερε το 2020 ότι έχει περισσότερους από 10 εκατομμύρια ενεργούς διαφημιζόμενους, η πλειονότητα των οποίων είναι Μικρές και Μεσαίες επιχειρήσεις. Αν και το TikTok δεν αποκαλύπτει δημόσια τα στοιχεία των εσόδων του, επειδή είναι μια ιδιωτική εταιρεία, εκτιμάται ότι η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης θα μπορούσε να αποφέρει έσοδα 12 δισεκατομμυρίων δολαρίων φέτος, τα οποία θα είναι τριπλάσια από αυτά του 2021. Αυτό εξακολουθεί να είναι, βέβαια,το ένα δέκατο του μεγέθους της Meta, η οποία ανέφερε έσοδα 117,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2021 και λιγότερο από τα μισά από τα 28,8 δισεκατομμύρια δολάρια του YouTube (περίπου το 12% της πίτας εσόδων της μητρικής εταιρείας Alphabet).
Ο Chandlee ανέφερε επίσης ότι το TikTok έχει πλέον περισσότερους από ένα δισεκατομμύριο ενεργούς καθημερινούς χρήστες – αν και, στο περιθώριο της παρουσίασης, προέβλεψε ότι μια μέρα θα ξεπεράσει τους αντιπάλους του – και περιέγραψε πώς η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης σχεδιάζει να ανέβει εμπορικά.
Το τελευταίο περιλαμβάνει το live shopping: μια νέα εξέλιξη στις δυτικές αγορές που ορισμένοι πιστεύουν ότι είναι ακόμη ένα έργο σε εξέλιξη. Μιλώντας σε συνέντευξη Τύπου στις Κάννες, πρόεδρος παγκόσμιων επιχειρηματικών λύσεων του TikTok, Blake Chandlee, είπε ότι έχει «εκατοντάδες χιλιάδες» διαφημιζόμενους, αλλά θα ήθελε να προσελκύσει «εκατομμύρια» περισσότερους στην πλατφόρμα.
Μάλιστα, ο κύριος αντίπαλος του TikTok, η Meta, η οποία κατέχει το Facebook και το Instagram, ανέφερε το 2020 ότι έχει περισσότερους από 10 εκατομμύρια ενεργούς διαφημιζόμενους, η πλειονότητα των οποίων είναι Μικρές και Μεσαίες επιχειρήσεις. Αν και το TikTok δεν αποκαλύπτει δημόσια τα στοιχεία των εσόδων του, επειδή είναι μια ιδιωτική εταιρεία, εκτιμάται ότι η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης θα μπορούσε να αποφέρει έσοδα 12 δισεκατομμυρίων δολαρίων φέτος, τα οποία θα είναι τριπλάσια από αυτά του 2021. Αυτό εξακολουθεί να είναι, βέβαια,το ένα δέκατο του μεγέθους της Meta, η οποία ανέφερε έσοδα 117,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2021 και λιγότερο από τα μισά από τα 28,8 δισεκατομμύρια δολάρια του YouTube (περίπου το 12% της πίτας εσόδων της μητρικής εταιρείας Alphabet).
Ο Chandlee ανέφερε επίσης ότι το TikTok έχει πλέον περισσότερους από ένα δισεκατομμύριο ενεργούς καθημερινούς χρήστες – αν και, στο περιθώριο της παρουσίασης, προέβλεψε ότι μια μέρα θα ξεπεράσει τους αντιπάλους του – και περιέγραψε πώς η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης σχεδιάζει να ανέβει εμπορικά.