Τα brands διπλασίασαν τα posts στο Instagram
Τα brands με περισσότερους από
100.000 followers ανεβάζουν
περίπου 50 Instagram Stories το
μήνα, υπερδιπλάσιες από πέρυσι,
σύμφωνα με σχετική ανάλυση των
Instagram business λογαριασμών
από τη social analytics εταιρεία
Socialinsider.
Τα Instagram Stories έχουν γίνει πιο δημοφιλή πλέον για brands όλων των μεγεθών, αν και η μεγαλύτερη αύξηση μεταξύ 2020 και 2021 παρατειρείται στα μεγαλύτερα προφίλ. Ωστόσο, οι marketers πρέπει να είναι προσεκτικοί και να μην παραμελούν το βασική ροή του Instagram. Ένας κατά μέσο όρο όγκος δημοσιεύσεων σε story προσεγγίζουν μόνο τα μισά άτομα από αυτά που προσεγγίζουν τα posts στη ροή. Αυτό το χάσμα έχει επίσης διευρυνθεί με την πάροδο του χρόνου, υποδηλώνοντας ότι η ροή έχει γίνει πιο σημαντική όσον αφορά την προσέγγιση ενός πιο ευρέος κοινού. Επιπλέον, έρευνα δείχνει ότι τα άτομα ηλικίας μεταξύ 25 και 34 ετών είναι το μεγαλύτερο κοινό του Instagram, αντιπροσωπεύοντας το 48% όλων των χρηστών, σε σύγκριση με το 33% στο YouTube και το 25% στο TikTok. Περισσότεροι από τους μισούς χρήστες του Instagram είναι γυναίκες, σε σύγκριση με το 57% στο TikTok και το 43% στο YouTube.
Τα brands αλλάζουν τη στρατηγική τους στο Instagram και δεν ανεβάζουν μεμονωμένες φωτογραφίες και βίντεο, ενώ υιοθετούν νέες τάσεις όπως carousel posts και IGTV, καθώς προσφέρουν υψηλότερα ποσοστά στο engagement. Το Instagram γίνεται όλο και πιο σημαντικό για πολλά brands, καθώς εισχωρεί όλο και περισσότερο στο social shopping, μέσω livestreaming και καθιστά επίσης και τους creators εξίσου σημαντικούς
Τα Instagram Stories έχουν γίνει πιο δημοφιλή πλέον για brands όλων των μεγεθών, αν και η μεγαλύτερη αύξηση μεταξύ 2020 και 2021 παρατειρείται στα μεγαλύτερα προφίλ. Ωστόσο, οι marketers πρέπει να είναι προσεκτικοί και να μην παραμελούν το βασική ροή του Instagram. Ένας κατά μέσο όρο όγκος δημοσιεύσεων σε story προσεγγίζουν μόνο τα μισά άτομα από αυτά που προσεγγίζουν τα posts στη ροή. Αυτό το χάσμα έχει επίσης διευρυνθεί με την πάροδο του χρόνου, υποδηλώνοντας ότι η ροή έχει γίνει πιο σημαντική όσον αφορά την προσέγγιση ενός πιο ευρέος κοινού. Επιπλέον, έρευνα δείχνει ότι τα άτομα ηλικίας μεταξύ 25 και 34 ετών είναι το μεγαλύτερο κοινό του Instagram, αντιπροσωπεύοντας το 48% όλων των χρηστών, σε σύγκριση με το 33% στο YouTube και το 25% στο TikTok. Περισσότεροι από τους μισούς χρήστες του Instagram είναι γυναίκες, σε σύγκριση με το 57% στο TikTok και το 43% στο YouTube.
Τα brands αλλάζουν τη στρατηγική τους στο Instagram και δεν ανεβάζουν μεμονωμένες φωτογραφίες και βίντεο, ενώ υιοθετούν νέες τάσεις όπως carousel posts και IGTV, καθώς προσφέρουν υψηλότερα ποσοστά στο engagement. Το Instagram γίνεται όλο και πιο σημαντικό για πολλά brands, καθώς εισχωρεί όλο και περισσότερο στο social shopping, μέσω livestreaming και καθιστά επίσης και τους creators εξίσου σημαντικούς