Kaspersky: Χάσιμο χρόνου τα social media μεν, αλλα...
Σχεδόν το 78% των ανθρώπων δηλώνει ότι θέλει να εγκαταλείψει τα social media, αλλά παραμένουν εξαιτίας του φόβου ότι θα χάσουν φίλους και τις δημοσιεύσεις τους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣχεδόν το 78% των ανθρώπων δηλώνει ότι θέλει να εγκαταλείψει τα social media, αλλά παραμένουν εξαιτίας του φόβου ότι θα χάσουν φίλους και τις δημοσιεύσεις τους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚάθε χρονιά φέρνει μεγάλες αλλαγές στα social media και το 2016 δεν αποτέλεσε εξαίρεση. Ακολουθούν πέντε social stats από τη χρονιά που πέρασε, τα οποία προκαλούν εντύπωση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρελθόν από τη θέση της managing director του Twitter για την περιφέρεια της Κίνας, αποτελεί η Kathy Chen, έπειτα από οκτώ μήνες παρουσίας της σε αυτή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Snapchat ξεκίνησε να χρησιμοποιεί μια νέα τεχνική μηχανικής εκμάθησης για να καθορίσει ποιοι από τους χρήστες του είναι πιθανό να συνδεθούν με μια διαφήμιση που "παίζει" εντός της εφαρμογής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔράση κατά των ψεύτικων ειδήσεων στην πλατφόρμα του αποφάσισε να πάρει το Facebook, ανακοινώνοντας νέα μέτρα για την καταπολέμηση του φαινομένου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρελθόν από το Twitter αποτελεί ο chief technology officer, Adam Messinger, σε μια εξέλιξη που ακολουθεί την αποχώρηση του chief operating officer Adam Bain
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Twitter παρουσίασε νέα εργαλεία για τους χρήστες που προσπαθούν να αντιμετωπίσουν τις προσβολές και την εξύβριση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρελθόν θα αποτελέσει ο Chief Operating Officer Adam Bain, ο άνθρωπος που έχτισε το τρέχον επιχειρηματικό μοντέλο της εταιρείας, σε μια δύσκολη περίοδο...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα social media προέβλεψαν επιτυχώς το αποτέλεσμα των Αμερικανικών εκλογών, όπως γράφει ο Andre van Loon, εresearch and insight director της We are Social σε άρθρο του στο campaign
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια νέα live υπηρεσία grooming μέσω Facebook Messenger που θα βγάλει τους άνδρες από διλήμματα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑύξηση 59% παρουσίασε στα διαφημιστικά του έσοδα το Facebook κατά τη διάρκεια των τριών μηνών που ολοκληρώθηκαν στα τέλη Σεπτέμβρη και σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπαντήσεις σε ερωτήματα που απασχολούν τους διαφημιζόμενους για τα Social Media επιχείρησε να δώσει το session που διοργάνωσε ο ΣΔΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory