![Συνεργασία της DigitalWise με τον Όμιλο FG Europe](https://www.advertising.gr/sites/direction/skins/eshop_a/temp/lazyloadimage/medialist.jpeg)
Συνεργασία της DigitalWise με τον Όμιλο FG Europe
H DigitalWise ανέλαβε για λογαριασμό του Ομίλου FG Europe τη διαχείριση των social media των brands Fujitsu, Eskimo και Midea.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH DigitalWise ανέλαβε για λογαριασμό του Ομίλου FG Europe τη διαχείριση των social media των brands Fujitsu, Eskimo και Midea.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαθοριστική ήταν η συμβολή του Facebook στην πρόσφατη καμπάνια της Eurobank για την προώθηση νέας προπληρωμένης κάρτας που απευθύνεται σε νεότερους καταναλωτές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Viber ανακοίνωσε την κυκλοφορία των πλήρως ανανεωμένων Επεκτάσεων Συνομιλίας (Chat Extensions), ενός εργαλείου που κυκλοφόρησε αρχικά τον Δεκέμβριο του 2016 και επιτρέπει την κατανάλωση και την κοινή χρήση περιεχομένου εντός της εφαρμογής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ izzy αναθέτει τη social media παρουσία της στη Socialab.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ DigitalWise ανέλαβε τη ψηφιακή επικοινωνία της Ελληνικής φαρμακευτικής εταιρείας Aenorasis στα Social Media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια σημαντική πρόοδο όσον αφορά στην τήρηση των δεσμεύσεων από την πλευρά του Facebook, του Twitter, του YouTube και της Microsoft για την καταπολέμηση της ρητορικής μίσους στο Διαδίκτυο, κάνει λόγο η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Instagram δοκιμάζει τις direct response διαφημίσεις μέσα στο section Stories, επιτρέποντας τη δημιουργία σημείων εγγραφής και τοποθέτησης εφαρμογών, μεταξύ άλλων formats πωλήσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ συνιδρυτής του Twitter, Biz Stone, επιστρέφει στην εταιρεία social media μετά από έξι χρόνια, για να αναλάβει έναν νεοδημιουργηθέντα ρόλο, που εστιάζει στην εταιρική κουλτούρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μείωση της "θορυβικής" απόστασης των κ.κ. Τσίπρα, Μητσοτάκη, χαρακτηρίζει τα buzz των πολιτικών αρχηγών το τελευταίο 4μηνο του 2016 και το πρώτο του 2017.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Communication EFFECT ανέλαβε τη διαχείριση πέντε σελίδων Facebook για λογαριασμό της εταιρείας Bosch.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι άνθρωποι στρέφονται στα social media για να κάνουν επίδειξη στους φίλους τους, να συγκεντρώσουν όσο το δυνατόν περισσότερα 'likes' και να αισθανθούν καλά για τον εαυτό τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι ενεργοί μηνιαίοι χρήστες του Facebook έφθασαν τα 1,94 δισεκατομμύρια στις αρχές Απριλίου, δηλαδή περίπου το ένα τέταρτο του παγκόσμιου πληθυσμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory