Ogilvy: Νικήτρια στο social media spec της ΑΒ

Μετά την ανάληψη του λογαριασμού για την Brand PR επικοινωνία της ΑΒ Βασιλόπουλος από
τον Ιούνιο του 2021, η συνεργασία μεταξύ των δύο εταιρειών
διευρύνεται και στον Social Media
και Digital «κόσμο» της αλυσίδας
σούπερ μάρκετ, με στόχο τη μεγιστοποίηση της παρουσίας της
μάρκας στα πολλαπλά κοινά ενδιαφέροντος.
Η συνεργασία έχει ήδη ξεκινήσει και, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει τη χάραξη της Social Media και Digital στρατηγικής, τη δημιουργία και τη διαχείριση του περιεχομένου στο σύνολο των social media καναλιών της ΑΒ Βασιλόπουλος και ΕΝΑ Food Cash & Carry, καθώς και το σχεδιασμό και την υλοποίηση Social Media και Digital Activations.
Η συνεργασία έχει ήδη ξεκινήσει και, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει τη χάραξη της Social Media και Digital στρατηγικής, τη δημιουργία και τη διαχείριση του περιεχομένου στο σύνολο των social media καναλιών της ΑΒ Βασιλόπουλος και ΕΝΑ Food Cash & Carry, καθώς και το σχεδιασμό και την υλοποίηση Social Media και Digital Activations.