imba & Reprise: Νέα συνεργασία με την Bayer Ελλάς

H Σοφία Σολδάτου, Digital Brand Marketing & Innovation Manager της Bayer Ελλάς, δηλώνει: «Η συχνή επικοινωνία και αλληλεπίδραση με όλους, στον ψηφιακό κόσμο, έγινε επιτακτική ανάγκη στη νέα πραγματικότητα που διαμόρφωσε η πανδημία. Στη Bayer Ελλάς, θέλοντας να διατηρήσουμε έναν ανοιχτό διάλογο με το κοινό μας, αποφασίσαμε να προχωρήσουμε στην ενεργοποίηση των λογαριασμών μας στα social media καθώς και στην υιοθέτηση ενός νέου τρόπου προώθησης θεμάτων σχετικά με την υγεία και την ευζωία. Το εγχείρημα αυτό δεν είναι εύκολο, γι’ αυτό και επιλέξαμε τους καταξιωμένους συνεργάτες στην imba και Reprise, να μας υποστηρίξουν δημιουργικά και όχι μόνο, σε αυτό το digital ταξίδι που μόλις ξεκίνησε».
Ο Γιάννης Μπουτάς, Head Creative της imba, τονίζει πως «ο τομέας στον οποίο ειδικεύεται η Bayer είναι απαιτητικός στις επικοινωνιακές ανάγκες και πρακτικές του. Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε σε κάθε βήμα, να καλύψουμε κάθε ανάγκη σε 360 επίπεδο και φυσικά να εξελιχθούμε και εμείς σαν επαγγελματίες, μέσα από αυτήν την συνεργασία. Ώρα για το κοινό να γίνει και αυτό κομμάτι του οράματος της Bayer μέσα από τα νέα ελληνικά social κανάλια της.»
Από τη μεριά της, η Όλγα Σπαθή, Head της Reprise, συμπληρώνει πως «αποτελεί μεγάλη πρόκληση και τιμή για εμάς να υποστηρίξουμε την προσπάθεια της Bayer στον digital κόσμο. Είμαστε σίγουροι ότι με την εμπειρία της Reprise, αυτή η προσπάθεια θα αποτελέσει λαμπρό παράδειγμα επιτυχίας.»