Facebook: Ο Alex Schultz νέος global CMO
Mε εσωτερική μετακίνηση κάλυψε το Facebook το κενό στη θέση του Global CMO, που δημιουργήθηκε μετά την απόφαση του Antonio Lucio να αποχωρήσει. Συγκεκριμένα, το ρόλο αναλαμβάνει ο Alex Schultz, μέχρι πρότινος VP of product growth and analytics στο Facebook, o οποίος ανήκει στο δυναμικό του κολοσσού των social media από το 2007.
Σε σχετική του ανάρτηση ο Schultz ανέφερε πως σχεδιάζει να φέρει στο τραπέζι «εμπειρία όσον αφορά το segmentation, το targeting και τις μετρήσεις measurement», προκειμένου να επεκτείνει την ήδη τεράστια κάλυψη του Facebook. Επίσης, πρόσθεσε και μια προσωπικού χαρακτήρα αναφορά, δηλώνοντας πως το Facebook αποτελεί το πρώτο εργασιακό περιβάλλον όπου είχε τη δυνατότητα να μπορεί να δηλώνει με απόλυτη ασφάλεια πως είναι γκέι.