Facebook: Δίνει 1 δισ. στους content makers
![Facebook: Δίνει 1 δισ. στους content makers](https://www.advertising.gr/uploads/images/112924/facebook-dinei-1-dis.stous-content-makers-medet.jpg?lm=dff699ee8b869ce2665886cb1b01cecb)
Μέχρι το 2022
Το Facebook σκοπεύει να πληρώσει 1 δισεκατομμύριο δολάρια έως το 2022 στους δημιουργούς περιεχομένου για τις πλατφόρμες του. Τα χρήματα θα αποδοθούν στους δημιουργούς που χρησιμοποιούν Facebook προϊόντα με διαφορετικούς τρόπους. Στο Facebook θα λαμβάνουν bonus για να «τρέχουν» διαφημίσεις στα video τους ή όταν φτάνουν ένα συγκεκριμένο “tipping” όριο κατά την διάρκεια των livestream.
Στο Instagram οι δημιουργοί θα πληρώνονται για να επιτρέπουν διαφημίσεις στα IGTV video τους, να
δέχονται tips στα livestreams ή να δημιουργούν δημοφιλή video στο Reels. Νέες εναλλακτικές για να κερδίζουν χρήματα οι δημιουργοί θα ανακοινωθούν αργότερα μέσα στη χρονιά. «Θέλουμε να δημιουργήσουμε τις καλύτερες πλατφόρμες για εκατομμύρια δημιουργούς, για να κερδίζουν τα προς το ζην, οπότε αναπτύσσουμε νέα προγράμματα για να επενδύσουμε πάνω από 1 δισεκατομμύριο δολάρια με στόχο να ανταμείψουμε τους δημιουργούς για εξαιρετικό περιεχόμενο στο Facebook και το Instagram
έως το 2022», έγραψε ο Zuckerberg.
Το TikTok και το Snapchat πληρώνουν άμεσα τους δημιουργούς για να ποστάρουν επιτυχημένα video στην πλατφόρμα τους. Τo Snapchat πλήρωνε 1 εκατομμύριο δολάρια την μέρα στους δημιουργούς μετά το λανσάρισμα του Spotlight από τον ανταγωνιστή TikTok τον Νοέμβριο και συνέχισε να το κάνει μέχρι τον Μάϊο. Περισσότερα στο Businessnews.gr.
Το Facebook σκοπεύει να πληρώσει 1 δισεκατομμύριο δολάρια έως το 2022 στους δημιουργούς περιεχομένου για τις πλατφόρμες του. Τα χρήματα θα αποδοθούν στους δημιουργούς που χρησιμοποιούν Facebook προϊόντα με διαφορετικούς τρόπους. Στο Facebook θα λαμβάνουν bonus για να «τρέχουν» διαφημίσεις στα video τους ή όταν φτάνουν ένα συγκεκριμένο “tipping” όριο κατά την διάρκεια των livestream.
Στο Instagram οι δημιουργοί θα πληρώνονται για να επιτρέπουν διαφημίσεις στα IGTV video τους, να
δέχονται tips στα livestreams ή να δημιουργούν δημοφιλή video στο Reels. Νέες εναλλακτικές για να κερδίζουν χρήματα οι δημιουργοί θα ανακοινωθούν αργότερα μέσα στη χρονιά. «Θέλουμε να δημιουργήσουμε τις καλύτερες πλατφόρμες για εκατομμύρια δημιουργούς, για να κερδίζουν τα προς το ζην, οπότε αναπτύσσουμε νέα προγράμματα για να επενδύσουμε πάνω από 1 δισεκατομμύριο δολάρια με στόχο να ανταμείψουμε τους δημιουργούς για εξαιρετικό περιεχόμενο στο Facebook και το Instagram
έως το 2022», έγραψε ο Zuckerberg.
Το TikTok και το Snapchat πληρώνουν άμεσα τους δημιουργούς για να ποστάρουν επιτυχημένα video στην πλατφόρμα τους. Τo Snapchat πλήρωνε 1 εκατομμύριο δολάρια την μέρα στους δημιουργούς μετά το λανσάρισμα του Spotlight από τον ανταγωνιστή TikTok τον Νοέμβριο και συνέχισε να το κάνει μέχρι τον Μάϊο. Περισσότερα στο Businessnews.gr.