FMN & Athens Metro Mall: Δημιουργούν μία πρωτότυπη digital καμπάνια για το Tik Tok
Με τίτλο “Step Into the Ice Age of Style!”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τίτλο “Step Into the Ice Age of Style!”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑEκφράζοντας ανησυχίες για τις αντιδημοκρατικές παρεκκλίσεις αυτής της πλατφόρμας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι ΗΠΑ υποχρεώνουν τη ByteDance να πωλήσει το TikTok μέχρι τις 19 Ιανουαρίου 2025, διαφορετικά θα απαγορευθεί στη χώρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«TikTok What's Next Report 2025» για τους επαγγελματίες του Marketing
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συνεργασία με την Relevance Digital Agency, η οποία διαχειρίζεται τα digital μέσα του καναλιού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο κενό ασφαλείας έδωσε πρόσβαση σε προσωπικά δεδομένα 29 εκατ. χρηστών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα δεδομένα αποκαλύπτουν δυσπιστία παρά ενθουσιασμό. Ποιο είναι το μήνυμα πίσω από το αρνητικό sentiment;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Publicis Groupe CEE και η GWI παρουσιάζουν τα Social Media Insights για την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τα social media του My Market.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory