
Rakuten Viber: Τα Αγαπημένα Emojis των Ελλήνων - Αγάπη, Γέλιο και Άφθονα ‘’Μπράβο’’
Στην κορυφή της λίστας βρίσκεται το Thumbs Up (👍)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην κορυφή της λίστας βρίσκεται το Thumbs Up (👍)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη του ψηφιακού αποτυπώματος της ομάδας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι χρήστες του TikTok στην Ελλάδα χρησιμοποιούν την πλατφόρμα αρκετές ώρες καθημερινά και πιο συγκεκριμένα το 42% την χρησιμοποιεί 2-4 ώρες, ενώ το 38% την χρησιμοποιεί τουλάχιστον 4 ώρες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο TikTok σημειώνει υπερδιπλάσια μέση χρήση ακόμα κι από το Instagram.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό τους ελέγχους αποκαλύφθηκε ότι κάποιοι, ενώ δήλωναν ετήσιο εισόδημα έως και 10.000 ευρώ, ξόδευαν 200, 300, 400 χιλιάδες ευρώ, ετησίως.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΛόγω της 12ωρης διακοπής λειτουργίας του μέσου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ5 key shifts για social-first brand building
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εφαρμογή έχει περίπου 170 εκατομμύρια Αμερικανούς χρήστες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Έλον Μασκ συνεχίζει να καταβάλει προσπάθειες για να μετατρέψει την πλατφόρμα X σε μια «εφαρμογή για τα πάντα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Τραμπ αρνήθηκε να κατονομάσει τις άλλες εταιρείες που επιδιώκουν να αποκτήσουν το TikTok
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο μέλλον της δημοφιλούς πλατφόρμας όσον αφορά τις ΗΠΑ βρίσκεται πλέον στα χέρια του Ντόναλντ Τράμπ. Και ίσως και του Έλον Μασκ…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τίτλο “Step Into the Ice Age of Style!”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory