
Sleed: Στρατηγική επένδυση στη NetSteps
Στόχος της συνεργασίας είναι η δημιουργία ενός πρότυπου σχήματος στον χώρο των digital services
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος της συνεργασίας είναι η δημιουργία ενός πρότυπου σχήματος στον χώρο των digital services
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Telekom παρουσιάζει για πρώτη φορά τη δική της συσκευή Τεχνητής Νοημοσύνης, το AI Phone
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο καινοτόμο πρόγραμμα Peer-to-Peers Group Coaching
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Τετάρτη 5/3/2025 στις 18.00
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την «Δημοσιότητα του έργου: SUB2. Ψηφιακή εκπαίδευση και ενδυνάμωση των ηλικιωμένων και των ατόμων με αναπηρία»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMWC Barcelona 2025, μεταξύ 3 – 6 Μαρτίου 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ ΒΟΝΟ κατανοεί και απαντά σε ερωτήματα πελατών σε πραγματικό χρόνο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα τρέξει σε YouTube, Meta, TikTok και άλλες ψηφιακές πλατφόρμες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Κλεοπάτρα Bright, Digital Expert θα στελεχώσει τη θέση της Social Media Manager.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτοιχεία της European Magazine Media Association
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό τους ελέγχους αποκαλύφθηκε ότι κάποιοι, ενώ δήλωναν ετήσιο εισόδημα έως και 10.000 ευρώ, ξόδευαν 200, 300, 400 χιλιάδες ευρώ, ετησίως.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory