Ogilvy One & Toyota Hellas: Νέα omnichannel καμπάνια για το Yaris Cross

Η Toyota Hellas, σε συνεργασία με την Ogilvy One, καινοτομεί για ακόμη μια φορά στις στρατηγικές omnichannel επικοινωνίας. Η νέα καμπάνια για το Yaris Cross αξιοποίησε μια αλληλουχία από αυτοματοποιημένα emails και στοχευμένες διαφημίσεις Meta που λειτούργησαν υποστηρικτικά, απευθυνόμενη αποκλειστικά σε καταναλωτές που είχαν δηλώσει ενδιαφέρον για το μοντέλο, υιοθετώντας ένα κοινό μήνυμα σε όλα τα digital κανάλια.
Στόχος ήταν η ενίσχυση του ενδιαφέροντος του χρήστη καθ’ όλη τη διάρκεια της ενέργειας και η διατήρηση της Toyota στην κορυφή των επιλογών του.
Η πρωτοβουλία αυτή ανέδειξε την Toyota Hellas και την Ogilvy One ως πρωτοπόρους για ακόμα μια φορά, καθώς, σύμφωνα με την Toyota Motor Europe, η ενέργεια αποτέλεσε την πρώτη εφαρμογή αυτής της δυνατότητας στην Ευρώπη.
Τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά, καθώς σημειώθηκε 64% αύξηση στα αιτήματα test drive και διπλασιασμός στα αιτήματα προσφορών για το μοντέλο συμβάλλοντας στην κατοχύρωση της πρώτης θέσης σε πωλήσεις τόσο στην κατηγορία του, όσο και σε ολόκληρη την ελληνική αγορά των αυτοκινήτων για το 2024.
Έτσι, αποδεικνύεται πως συνδυασμός CRM και Performance Marketing ξεκλειδώνει δυνατότητες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή για προσωποποιημένες εμπειρίες, κερδίζοντας την εμπιστοσύνη του και δημιουργώντας αξία για τη μάρκα.