Ogilvy και Eurobank αξιοποιούν πρώτοι τα YouTube Audio Ads
![Ogilvy και Eurobank αξιοποιούν πρώτοι τα YouTube Audio Ads](https://www.advertising.gr/uploads/images/112284/ogilvy-kai-eurobank-axiopoioun-protoi-ta-youtube-audio-ads-medet.jpg?lm=2f7140b1ea1713d8c83e667a46aa8215)
Πρώτη στην Ελλάδα η Performance Marketing ομάδα της Ogilvy αξιοποίησε τα YouTube audio ads στον λογαριασμό της Eurobank για την καμπάνια του 9ου κύκλου του egg.
Πρόκειται για ένα 15 seconds ad format στο περιβάλλον του YouTube το οποίο δίνει έμφαση στο voice over με σκοπό να πιάσει τους χρήστες οι οποίοι καταναλώνουν μουσικό περιεχόμενο και podcasts στο background.
Η παράλληλη χρήση video & audio ads στο περιβάλλον του YouTube η οποία εφαρμόστηκε στην καμπάνια του egg, προσέφερε επαυξημένο reach και κατανάλωση περιεχομένου με το κατάλληλο ad format, δημιουργώντας μια tailormade εμπειρία στον δέκτη.
Πρόκειται για ένα 15 seconds ad format στο περιβάλλον του YouTube το οποίο δίνει έμφαση στο voice over με σκοπό να πιάσει τους χρήστες οι οποίοι καταναλώνουν μουσικό περιεχόμενο και podcasts στο background.
Η παράλληλη χρήση video & audio ads στο περιβάλλον του YouTube η οποία εφαρμόστηκε στην καμπάνια του egg, προσέφερε επαυξημένο reach και κατανάλωση περιεχομένου με το κατάλληλο ad format, δημιουργώντας μια tailormade εμπειρία στον δέκτη.