Ogilvy & Fast River: AR Lenses για το Μουσείο Tηλεπικοινωνιών ΟΤΕ
![Ogilvy & Fast River: AR Lenses για το Μουσείο Tηλεπικοινωνιών ΟΤΕ](https://www.advertising.gr/uploads/images/114571/ogilvy-fast-river-ar-lenses-gia-to-mouseio-tilepikoinonion-ote-medet.jpg?lm=f18be7c77f4ec62d19fe7f15911391ae)
Η Ogilvy και η Fast River δημιούργησαν δύο διαφορετικά Instagram AR Lenses για το Μουσείο Tηλεπικοινωνιών Ομίλου ΟΤΕ, με σκοπό την ανάδειξη της ιστορίας της επικοινωνίας από την αρχαιότητα μέχρι τη νεότερη εποχή.
OTE Museum AR FILTER | Quiz
Το φίλτρο αυτό έχει ως reference το γνωστό σε όλους μας παιχνίδι γνώσεων, Who Wants to Be a Millionaire. Με τη χρήση της μπροστινής κάμερας του κινητού, εμφανίζονται διάφορες ερωτήσεις που σχετίζονται με το Μουσείο και τα εκθέματά του. Ο χρήστης καλείται να απαντήσει στρέφοντας το κεφάλι του είτε αριστερά, είτε δεξιά επιλέγοντας έτσι την απάντησή του. Στο τέλος του quiz ο χρήστης μαθαίνει το αποτέλεσμα, ενώ μπορεί, όπως άλλωστε και σε άλλα Lenses να μοιραστεί την εμπειρία του με φίλους, είτε ως φωτογραφία, είτε ως video.
OTE Museum AR FILTER | Dial σε vintage Τηλέφωνο
Εμπνευσμένο από τα μουσειακά εκθέματα παλαιών τηλεφωνικών συσκευών, δημιουργήθηκε ένα φίλτρο στο οποίο ενεργοποιώντας την μπροστινή κάμερα εμφανίζεται μια παλιά τηλεφωνική συσκευή (3 στο σύνολο), πάνω στην επιφάνεια που βρίσκεται μπροστά στον χρήστη και ανιχνεύει το φίλτρο. Ο χρήστης μπορεί να έχει αλληλεπίδραση με την συσκευή, π.χ. μπορεί μέσω του touch screen στην οθόνη του κινητού του να γυρνάει το καντράν ή να σηκώνει το ακουστικό, ενώ ταυτόχρονα ακούγεται κάποιο από τα παλιά ηχογραφημένα ηχητικά μηνύματα του ΟΤΕ.