Mentionlytics: Επεκτείνεται στην αγορά της Νοτιοανατολικής Ασίας

Η Mentionlytics, με ένα από τα κορυφαία εργαλεία στον κλάδο του online media monitoring και με ρίζες ελληνικές, ανακοινώνει την επέκτασή της στη δυναμική αγορά της Νοτιοανατολικής Ασίας. Αυτή η στρατηγική κίνηση συμβαδίζει με την αποστολή της εταιρείας, η οποία επιδιώκει να βοηθά brands από μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις, να προστατεύουν και να βελτιώνουν τη φήμη τους, να παρακολουθούν τους ανταγωνιστές τους και να ενισχύουν τις πωλήσεις τους μέσω ενός φιλικού προς τον χρήστη, έξυπνου εργαλείου online media monitoring, το οποίο είναι ικανό να παρακολουθεί και να αναλύει ψηφιακό περιεχόμενο σε οποιαδήποτε γλώσσα.
Η Mentionlytics, με ιδρυτές τους Μάνο Περακάκη, Γιάννη Κοπανάκη και Γιώργο Μαστοράκη, έχει βοηθήσει εκατοντάδες brands από όλο τον κόσμο να βελτιώσουν την εικόνα τους και να αποτρέψουν πιθανές κρίσεις. Η απόφαση να επεκταθεί στη Νοτιοανατολική Ασία προκύπτει από το συνεχώς αναπτυσσόμενο ψηφιακό τοπίο της περιοχής και την αυξανόμενη ζήτηση για αποτελεσματικές λύσεις online media monitoring.
Ο Μάνος Περακάκης δήλωσε σχετικά: «Η εμπειρία μας με τα ασιατικά brands μάς έχει δείξει τις τεράστιες δυνατότητες αυτής της αγοράς. Η Νοτιοανατολική Ασία σημειώνει ιλιγγιώδη ανάπτυξη στις διαδικτυακές συζητήσεις εντός και εκτός των social media, καθιστώντας επιτακτική ανάγκη για τις εταιρείες να έχουν στη διάθεσή τους ένα ολοκληρωμένο εργαλείο για online media monitoring».
Ο Γιάννης Κοπανάκης πρόσθεσε: «Πιστεύουμε ότι η Mentionlytics μπορεί να έχει σημαντικά αποτελέσματα σε αυτήν την περιοχή. Η πλατφόρμα μας έχει σχεδιαστεί για να ανταποκρίνεται στις ιδιαίτερες ανάγκες των μικρομεσαίων επιχειρήσεων που συχνά δυσκολεύονται να ανταπεξέλθουν οικονομικά σε ακριβά εργαλεία για social media monitoring».
Τα βασικά στοιχεία της επέκτασης της Mentionlytics είναι, πρωτίστως, ότι η εταιρεία στοχεύει να εξυπηρετήσει ένα ευρύ φάσμα επιχειρήσεων στη Νοτιοανατολική Ασία, συμπεριλαμβανομένων startup επιχειρήσεων, μικρομεσαίων επιχειρήσεων και μεγαλύτερων οργανισμών, παρέχοντάς τους μια ισχυρή αλλά και οικονομική πλατφόρμα για online media monitoring.
Συγχρόνως, παρόλο που η Mentionlytics ανταγωνίζεται ακριβότερα εργαλεία, ξεχωρίζει ως η καλύτερη επιλογή σε σχέση ποιότητας-τιμής, προσφέροντας προηγμένες δυνατότητες σε λογικές τιμές.
Επιπλέον, οι έξυπνοι αλγόριθμοι του Mentionlytics μπορούν να παρακολουθήσουν και να αναλύσουν διαδικτυακές συζητήσεις σε διάφορες γλώσσες, καθιστώντας το ιδανική επιλογή για επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην πολυπολιτισμική και ετερόκλητη αγορά της Νοτιοανατολικής Ασίας.
Πρόσφατα στατιστικά στοιχεία αναδεικνύουν τη σημαντική θέση της Νοτιοανατολικής Ασίας στον ψηφιακό κόσμο, με 527 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες στα social media έως τον Ιανουάριο του 2023, σύμφωνα με στοιχεία του Statista. Αυτός ο τεράστιος αριθμός χρηστών υπογραμμίζει την ανάγκη που έχουν τα brands να ενημερώνονται και να συμμετέχουν σε online συζητήσεις, ενισχύοντας τη σημασία της Mentionlytics στην περιοχή.
Οι πελάτες είπαν για το Mentionlytics:
«Το Mentionlytics είναι το all-in-one εργαλείο για social listening του brand μας. Μας καλύπτει πλήρως, από τη συλλογή brand mentions και την ανάλυση συναισθήματος έως το monitoring διαφόρων ιστοσελίδων και των social media. Δεν είναι απλώς ένα εργαλείο, είναι ένα μέλος της ομάδας μας, ένας αξιόπιστος συνεργάτης στο ψηφιακό μας ταξίδι.» - Chaque R., Marketing Manager
«Το Mentionlytics με υποστηρίζει στο έργο μου ανά πάσα στιγμή. Η εξυπηρέτηση πελατών είναι υποδειγματική και η υλοποίηση των αιτημάτων εξαιρετικά γρήγορη. Ακόμη και ιδιαίτερα αιτήματα μου υλοποιήθηκαν αμέσως, ώστε να έχω ένα report που να είναι απόλυτα προσαρμοσμένο στις ανάγκες μου.» - Pierre H., Managing Director
Η Mentionlytics δηλώνει ενθουσιασμένη με τις προοπτικές στην αγορά της Νοτιοανατολικής Ασίας και παραμένει προσηλωμένη στο να βοηθά τις επιχειρήσεις να προστατεύουν την εικόνα του brand τους και να αναπτύσσονται μέσω του online media monitoring.