ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ: Digital καμπάνια από την attp

Η Καλλιμάνης παρουσιάζει τη νέα της digital καμπάνια, με αφορμή τη Σαρακοστή, προβάλλοντας τη μοναδική απόλαυση που προσφέρουν τα προϊόντα της στο ελληνικό τραπέζι.
Με σημείο αναφοράς την πλούσια παράδοση της Καλλιμάνης από το 1956, η νέα digital καμπάνια φέρνει στο τραπέζι την αξεπέραστη γεύση των θαλασσινών Καλλιμάνης, μέσα από μια πρωτότυπη και «επιστημονική» προσέγγιση. Το φαινόμενο της μοναδικής νοστιμιάς βαφτίστηκε από την «επιστημονική» κοινότητα ‘Kallimanius Thalassius Nostimus’, αποδεικνύοντας ότι όταν μιλάμε για θαλασσινά, μιλάμε για Καλλιμάνης!
Η καμπάνια θα «ταξιδέψει» σε όλα τα digital κανάλια καθ’ όλη τη διάρκεια της Σαρακοστής, μέσα από YouTube, Meta, TikTok και άλλες ψηφιακές πλατφόρμες, διασφαλίζοντας ότι το μήνυμα της αυθεντικής θαλασσινής απόλαυσης θα φτάσει σε κάθε γωνιά της χώρας.
Παράλληλα, η Καλλιμάνης θα έχει ισχυρή παρουσία και στα φυσικά σημεία πώλησης, ενισχύοντας τη σύνδεσή της με τους καταναλωτές μέσω προωθητικών ενεργειών.
Με σταθερή δέσμευση στην ποιότητα και τη γευστική απόλαυση, η Καλλιμάνης συνεχίζει να πρωταγωνιστεί στο ελληνικό τραπέζι, παραμένοντας πιστή στην υπόσχεσή της, να είναι ένα με τη θάλασσα!
Η δημιουργία και υλοποίηση της digital καμπάνιας των θαλασσινών ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ έγινε από την attp.