To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

ThinkDigital: Καμπάνια για την Avène PhysioLift

ThinkDigital: Καμπάνια για την Avène PhysioLift
ThinkDigital: Καμπάνια για την Avène PhysioLift

Η ThinkDigital, σε συνεργασία με την Pierre Fabre και για λογαριασμό της αντιγηραντικής σειράς Avène PhysioLift, προχώρησαν στην παραγωγή και δημιουργία μιας native digital καμπάνιας (branded content digital advertising) με σκοπό τη μέγιστη δυνατή κάλυψη στο στοχευόμενο κοινό, την δημιουργία brand awareness του προϊόντος και την έμμεση ώθηση του κοινού στα POS (φαρμακεία, κτλ.) για τη δοκιμή της εν λόγω σειράς.

Η creative καμπάνια της ThinkDigital έφερε στην επιφάνεια ιστορίες καθημερινότητας 4 γυναικών με πολυποίκιλη και ενεργή καθημερινότητα, μέσα από τη δημιουργία 4 videos (παραγωγήs Daily Secret), όπου το digital κοινό μπορεί να καταλάβει πως οι 4 δραστήριες γυναίκες αντιλαμβάνονται την έννοια του χρόνου και την υπερνικούν.

Παράλληλα, δημιουργήθηκε ένα ειδικά διαμορφωμένο για την ενέργεια mini-site, www.nikistetohrono.gr, όπου οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν τις πρωταγωνίστριες και να μάθουν λεπτομέρειες για την καθημερινότητά τους. Η σειρά Avène PhysioLift είναι πάντα δίπλα σε αυτές τις γυναίκες ενεργώντας καταλυτικά στην ανάγκη τους για υψηλή αισθητική και νίκη έναντι του χρόνου.

«Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι για τη συνεργασία με την Pierre Fabre για το λανσάρισμα της σειράς Avène PhysioLift. Οι digital native λύσεις της ThinkDigital προσέφεραν τη δυνατότητα στη νέα σειρά της Avène να μιλήσει απευθείας στους καταναλωτές με μηνύματα που απαντάνε σε προβληματισμούς της καθημερινότητας, χρησιμοποιώντας τα τελευταία trends του digital advertising» δήλωσε σχετικά ο Μάκης Θέμελης, General Manager – International Operations της ThinkDigital.