To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ταχεία διάδοση του spot για το Fiat 500 Abarth

Ταχεία διάδοση του spot για το Fiat 500 Abarth
Ταχεία διάδοση του spot για το Fiat 500 Abarth

Tο υψηλών επιδόσεων styling και η εντυπωσιακή συμπρωταγωνίστριά του, αποτέλεσαν τους βασικούς λόγους της επιτυχίας του spot της FIAT, διάρκειας 60 δευτερολέπτων, για την προώθηση του νέου Fiat 500 Abarth. Το ψηφιακό σποτ με τίτλο «Seduction» προβλήθηκε για πρώτη φορά στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες το 2011 και στη συνέχεια, αναρτήθηκε στο κανάλι της FIAT στο YouTube. Στη διάρκειά του, παρουσιάζει τα χαρακτηριστικά του Fiat 500 Abarth και τελειώνει με το μήνυμα: «Fiat 500 Abarth. Δεν θα ξεχάσεις ποτέ την πρώτη φορά που το είδες».

«Είναι ιδιαίτερα συγκινητικό να μαθαίνουμε στη FIAT ότι το σποτάκι μας κέρδισε την προσοχή τόσων πολλών ανθρώπων σε ολόκληρο τον κόσμο», δήλωσε αρχικά ο Olivier Francois, επικεφαλής του FIAT Brand και διευθυντής Μάρκετινγκ του ομίλου Chrysler Group LLC και συνέχισε: «Αυτό που δημιουργήσαμε ως εισαγωγικό βίντεο για το ντεμπούτο του Fiat 500 Abarth στις ΗΠΑ αποκτά διεθνή δυναμική και γίνεται είδηση από μόνο του. Πραγματικά, έχει γίνει ένας γοητευτικός τρόπος για να διατηρήσουμε τον ενθουσιασμό και να κάνουμε ακόμη πιο γνωστό το τελευταίο μοντέλο μας». Το ψηφιακό σποτ «Seduction» δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τον όμιλο «The Richards Group».