Συνεργασία McCann με Μύθος για την Kaiser
Συνεργασία McCann με Μύθος για την KaiserΗ συγκεκριμένη επικοινωνία περιλαμβάνει ενέργειες Above (McCann Erickson), BTL (Momentum), Digital Communication (MRM) και Δημοσίων Σχέσεων (Weber Shandwick). Ο διαγωνισμός επικοινωνείται μέσω τηλεοπτικού σποτ και καταχώρισης που επιμελήθηκε η McCann Erickson Athens, καθώς και banner campaign στο Ιnternet, επικοινωνώντας το Kaiser BBQ activation σε ιστότοπους που απευθύνονται σε λάτρεις του φαγητού.
Επιπλέον, oι υπηρεσίες περιλαμβάνουν το σχεδιασμό ενός microsite (kaiserbeer.gr/contest) από την MRM Athens, καθώς επίσης τη δημιουργία του πρώτου επίσημου Fan Page για την Kaiser. Επιπροσθέτως, η Momentum σχεδίασε το διαγωνισμό της ενέργειας (σε συνεργασία με την MRM), καθώς επίσης και POS υλικά (on και off trade). Οι υπηρεσίες social platform (content) και celebrity endorsement υλοποιούνται από τη Weber Shandwick. Στις υπηρεσίες social platform συμπεριλαμβάνονται συνταγές, tips και συμβουλές για το ιδανικό ΒΒQ από καταξιωμένους Chef (X. Πέσκιας και Γ. Μπαξεβάνης), καθώς και επωνύμων από την εγχώρια showbiz.