Στα 15,9 εκατ. ευρώ το online display
Στα 15,9 εκατ. ευρώ το online display
Σύμφωμα με τα στοιχεία της έρευνας για το α\' τρίμηνο του 2011, πρώτος σε διαφημιστική δαπάνη εμφανίζεται ο κλάδος των Χρηματοοικονομικών (όπως και στην αντίστοιχη περίοδο του 2010) με επενδύσεις 3,6 εκατομμυρίων ευρώ και ποσοστό 22,7% επί της συνολικής δαπάνης.
Ακολουθεί ο κλάδος των Τηλεπικοινωνιών, με επενδύσεις 3,4 εκατομμυρίων ευρώ και ποσοστό 21,6%, των Καταναλωτικών Αγαθών με επενδύσεις 3 εκατομμυρίων ευρώ και ποσοστό 18,7%, ενώ την πεντάδα συμπληρώνουν η Ψυχαγωγία με επενδύσεις 1,5 εκατομμυρίου ευρώ και ποσοστό 9,2% και η Λιανική με επενδύσεις 1 εκατομμυρίου ευρώ και ποσοστό 6,5%.