Spotify: Λανσάρει media planning εργαλείο στην Ευρώπη
Spotify: Λανσάρει media planning εργαλείο στην ΕυρώπηΗ μουσική υπηρεσία στοχεύει κατά κύριο λόγο στην Ευρώπη σαν μια πρόσφορη περιοχή ανάπτυξης για τη digital audio αγορά, σε σύγκριση με την προηγμένη αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών, στην οποία αντιμετωπίζει σκληρό ανταγωνισμό από τα Pandora και Apple Music.
Σύμφωνα με όσα είπε στο Campaign ο επικεφαλής πωλήσεων του Spotify στο Ηνωμένο Βασίλειο, David Cooper... \"στις ΗΠΑ η ψηφιακή αγορά είναι πολύ μπροστά, ενώ στην Ευρώπη είναι μικρότερη. Δουλειά μας είναι να την αναπτύξουμε περισσότερο\".
Με τη σκέψη αυτή, το Spotify δημιούργησε το Galileo, το οποίο θα παρέχει ιδέες και αναλύσεις για demographics και καταναλωτικές συμπεριφορές στους media buyers.