Πρωτοβουλία της 24Media για την πιστοποίηση επισκεψιμοτήτων
Πρωτοβουλία της 24Media για την πιστοποίηση επισκεψιμοτήτωνΠρωτοβουλία πάνω στο θέμα της πιστοποίησης επισκεψιμοτήτων παίρνει η 24Media. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση «με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση και περιφρούρηση της αξιοπιστίας της ελληνικής αγοράς» η εταιρεία «προσκαλεί τους online εκδότες να προχωρήσουν στην συμφωνία και σύνταξη σχετικού κώδικα δεοντολογίας, με την ταυτόχρονη εισαγωγή ενός συστήματος πιστοποίησης των αποτελεσμάτων (για παράδειγμα, ABCelectronic) που παράγονται από το εργαλείο της Nielsen στα πρότυπα των προηγμένων διεθνών αγορών.
Παράλληλα, δεσμεύεται να φροντίσει, μέσω αντιπροσωπείας των online εκδοτών, όπως συμπεριλάβει σε αυτή τη διαδικασία τη γνώμη και τις προτάσεις τόσο των διαφημιζόμενων όσο και των διαφημιστικών / media agencies».
Επιπρόσθετα, καλεί να συμμετάσχουν στην προσπάθεια «ως αρωγοί και συνεργάτες, όχι μόνο εκείνοι που έχουν επενδύσει χρόνο και κεφάλαια στα διαδραστικά Μέσα αλλά και όσοι θεωρούν την αξιοπιστία και διαφάνεια των καίριων μεγεθών της αγοράς ως προϋπόθεση για την δυναμική ανάπτυξη του Ιντερνετ στην χώρα μας».
Τέλος, θα πρέπει να αναφερθεί πως στην ανακοίνωση σημειώνεται πως η πρωτοβουλία της 24Μedia έρχεται «σε συνέχεια σημαντικής ανακοίνωσης της Nielsen Audience Measurement, σχετικά με την αμφισβήτηση και επανεξέταση των στοιχείων επισκεψιμότητας συγκεκριμένου διαδικτυακού τόπου, και την αφαίρεση του από το εργαλείο Greek Market Intelligence»