
Ο Μάνος Μίχαλος στην Alter Ego Media
Αναλαμβάνει καθήκοντα Chief Product Officer για το σύνολο των digital brands
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναλαμβάνει καθήκοντα Chief Product Officer για το σύνολο των digital brands
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Spotify, επιλέγει μία Ελληνίδα τραγουδίστρια ως πρέσβειρα στην global καμπάνια του - EQUAL - μαζί με τραγουδίστριες από όλον τον κόσμο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο μερίδιο αξίζει περισσότερα από 2,8 δισ. δολάρια, με βάση την τιμή κλεισίματος της μετοχής του Twitter την Παρασκευή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυμφωνία συγχώνευσης της Novibet με την Artemis Strategic Investment Corporation ("Artemis"), στο πλαίσιο της επέκτασης της εταιρείας σε νέες αγορές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Generation Z καταρρίπτει τα στερεότυπα που θέλουν την νέα γενιά απολιτίκ και ανενημέρωτη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΑΒΥ Πριγκίπισσα Αικατερίνη της Σερβίας, Ιδρύτρια του ανθρωπιστικού οργανισμού Lifeline, είναι προσκεκλημένη της Αθηνάς Γιόγιακα στην εκπομπή «Προσφέρω».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιάλεξε τον αγαπημένο σου star, γράψε του την ευχή που θέλεις να λέει σε ένα βίντεο και μοιράσου τη χαρά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρώτο πρόγραμμα επώασης και επιτάχυνσης για επιχειρήσεις και επαγγελματίες του μουσικού κλάδου σε ολόκληρη την περιοχή της Κεντρικής & Νοτιοανατολικής Ευρώπης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Πηνελόπη Θεοδωρακάκου, Συνιδρύτρια του Women On Top, είναι προσκεκλημένη της Αθηνάς Γιόγιακα στην εκπομπή «Προσφέρω».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου ανέλαβε τον ανασχεδιασμό του B2B και B2C του brand SAN LORENTZO που λειτουργεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.sanlorentzo.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε αφορμή την 6η Μαρτίου, αναγνωρισμένη στη χώρα μας ως Σχολική Ημέρα ενάντια στην Ενδοσχολική Βία και τον Εκφοβισμό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πρόσφατη συνεργασία της Lenovo με τα εκπαιδευτήρια Αυγουλέα- Λιναρδάτου φέρνει το Σχολείο του Μέλλοντος σήμερα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory