
Τα NFTs μπορούν να δημιουργήσουν Brand Loyalty
Οι εταιρείες δεν θα πρέπει να σκέφτονται τα NFTs μόνο ως ένα αποκλειστικό κομμάτι «συλλεκτικής ψηφιακής τέχνης».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι εταιρείες δεν θα πρέπει να σκέφτονται τα NFTs μόνο ως ένα αποκλειστικό κομμάτι «συλλεκτικής ψηφιακής τέχνης».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτοχεύει και σε αύξηση του ΑΕΠ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε νέο look, προσωποποιημένο περιεχόμενο, άρθρα και ό,τι ενδιαφέρει τους νέους γονείς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο podcast «Thank you, Next» επιστρέφει για 3η σεζόν στην πλατφόρμα ηχητικού περιεχομένου του ομίλου Antenna, “SOUNDIS.GR”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Alpha Editions υποδέχεται στην οικογένειά της το Provocateur.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτοχεύει στο παγκόσμιο κοινό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ καμπάνια εμπνέεται από το όνομα αλλά και την αποστολή του brand.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΌπως αποκάλυψε με δηλώσεις του ο συνδιευθύνων σύμβουλος, T. Sarandos.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ελλάδα βρίσκεται παραδοσιακά χαμηλά στην εμπιστοσύνη στις ειδήσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMέσω του Vodafone TV.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο βασικό κόστος συνδρομής διαμορφώνεται στα 8,99 € για μηνιαία συνδρομή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ αγάπη και η ενασχόληση της Ελένης Κουή με τον Διαβήτη μετράει ήδη 18 χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory