
Project Agora: Nέα έκδοση της λύσης PA Bidding
Πρόκειται για την 3η κατά σειρά έκδοση της υπηρεσίας της εξειδικευμένης διαφημιστικής τεχνολογίας Ηeader Bidding για ψηφιακούς εκδότες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρόκειται για την 3η κατά σειρά έκδοση της υπηρεσίας της εξειδικευμένης διαφημιστικής τεχνολογίας Ηeader Bidding για ψηφιακούς εκδότες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο 67% των πολιτών παρακολουθεί περισσότερες ειδήσεις, ενώ το 51% βλέπει περισσότερες εκπομπές σε υπηρεσίες streaming
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΩς καταληκτική ημερομηνία υποβολής προσφορών ορίστηκε η: 6η Απριλίου 2020 και ώρα 15:00
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια διαφημιζόμενους που θέλουν να προβληθούν με ασφάλεια στα πιο δημοφιλή ελληνικά sites
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο μεγάλο "στοίχημα" για τα δίκτυα είναι να αντέξουν Τηλε-εργασία, Ενημέρωση & Ψυχαγωγία μαζί
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα υπηρεσία e-retail media διαφήμισης στο περιβάλλον δημοφιλών e-shops του κλάδου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ελληνική έκδοση του YouTube Kids - που είναι τώρα διαθέσιμη στο Google Play και το App Store - περιλαμβάνει τοπικό και διεθνές περιεχόμενο για παιδιά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνάπτυξη ψηφιακών εφαρμογών για την επαφή με τον κόσμο του Μάρκου Βαμβακάρη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAνέλαβε τον σχεδιασμό της ιστοσελίδας της έκθεσης καθώς και το digital marketing για την προώθηση της στα online media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠερισσότεροι από 1.752.000 μοναδικοί επισκέπτες το μήνα βλέπουν το πρόγραμμα του ANT1 μέσα από το WEBTV του σταθμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τίτλο «Ράπαρε για ό,τι δεν χορταίνεις» παρέα με τον 2J, τον δημοφιλή Youtuber
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory