
News 24/7: Nέα συνεργασία
Ρεπορτάζ υποδομών με την υπογραφή του Νίκου Καραγιάννη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΡεπορτάζ υποδομών με την υπογραφή του Νίκου Καραγιάννη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα μοιράζεται με τις αναγνώστριες του Ladylike.gr μυστικά καθημερινής ζωής, αλλά και επιτυχίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συνεργασία και με την ευγενική χορηγία της Acrossmedia241 αλλά και την στήριξη των Reprise και Netsteps
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην καμπάνια επιμελήθηκε pro-bono η McCann Athens.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ"Νερό στο κρασί του" βάζει ο διαδικτυακός κολοσσός
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚατασκευή ενός νέου ουσιαστικά site, το οποίο θα αποτελεί κεντρική πηγή πληροφοριών για κάθε επικοινωνία του προϊόντος,
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ κορυφαία εφαρμογή μηνυμάτων και κλήσεων αναφέρει ότι οι χρήστες την χρησιμοποιούν περισσότερο κατά τη διάρκεια της πανδημίας του COVID-19.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρώτη επίσημη παρουσίαση μέσα απο την online πλατφόρμα #GreeceFromHome,
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι δείχνει μελέτη της ClipNews για το χρονικό διάστημα 28/03 – 03/04 σχετικά με τις αναφορές/συζητήσεις για τον COVID-19.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑκόμη, το site δημιούργησε μια ειδική ενότητα «Μένουμε Σπίτι»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH εταιρεία υποστηρίζει την digital καμπάνια του αρχιτεκτονικού διαγωνισμού ArXellence 2 της Alumil, με στόχο τον επαναπροσδιορισμό της δυτικής Θεσσαλονίκης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAύξηση 76,75% συγκριτικά με το προηγούμενο ρεκόρ που είχε καταγραφεί τον προηγούμενο μήνα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory