
Virtual Event από την Recipe για την Εταιρική Υπευθυνότητα
Restarting Business: Εταιρική Υπευθυνότητα στη Νέα Πραγματικότητα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑRestarting Business: Εταιρική Υπευθυνότητα στη Νέα Πραγματικότητα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑEιδικό αφιέρωμα με γνώμονα τις νέες ανάγκες των χρηστών και τις αλλαγές που «εισέβαλαν» στη ζωή μας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤουρνουά gaming σε συνεργασία με την Initiative για λογαριασμό του AXE και την HFP - PES Greece (Hellenic Federation οf PES)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνολικού ύψους 116.000 ευρώ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ16 αθλητικές προσωπικότητες. 16 καλλιτέχνες. Μία φωνή. Ένα μουσικό challenge αλληλεγγύης σε live streaming
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι ερευνητές της Check Point αναφέρουν πως το Yahoo! είναι η μάρκα που αντιγράφεται περισσότερο σε επιθέσεις phishing που πραγματοποιούνται μέσω email και το Netflix η επωνυμία που αντιγράφεται περισσότερο σε επιθέσεις phishing που στοχεύουν σε κινητά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑEμπορική συμφωνία, για την μεταβίβαση των δραστηριοτήτων customer analytics της ClientIQ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα έσοδα του πρώτου τριμήνου του 2020 έφθασαν τα 5,76 δισεκατομμύρια δολάρια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι δείχνει η μελέτη για την προηγούμενη εβδομάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι Σύμβουλοι Clinique στο επίκεντρο δύο διεθνών best practices της Clinique Greece
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα ξεκινήσει η μεγάλη διαδικτυακή καμπάνια του «Χαμόγελου»: «Αυτό το Πάσχα Χαμογελάω στη σκέψη ότι Αγκαλιάζω…».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυμμετέχει σε κοινοπραξία πέντε σημαντικών παρόχων τεχνολογίας που προσφέρει νέα video advertising λύση σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory