
24 Media: O Γρηγόρης Μπάτης νέος Μarketing Director
Aναλαμβάνει τη διεύθυνση του marketing, με σκοπό την ανάπτυξη του τμήματος και την υλοποίηση της επικοινωνιακής στρατηγικής του ομίλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAναλαμβάνει τη διεύθυνση του marketing, με σκοπό την ανάπτυξη του τμήματος και την υλοποίηση της επικοινωνιακής στρατηγικής του ομίλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέσω του tech solution Fast River/ESKIMI.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη Νοτιοανατολική Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και τη Βόρεια Αφρική.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo αθλητικό site της Liquid Media έκλεισε 12 χρόνια ζωής και το γιορτάζει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠέντε διακρίσεις από πέντε ελληνικές εταιρείες στα φετινά IAB Europe MIXX Awards
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροβλέπεται κάμψη εώς -5,5% το 2020 για το digital στην Ευρώπη, όταν τα υπόλοιπα media αναμένονται να γνωρίσουν πτώση -21,3%.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνέλαβε από 1η Ιουνίου την εμπορική εκμετάλλευση του akispetretzikis.com.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚάθε μήνα σημειώνεται σημαντική αύξηση των χρηστών του Web TV του σταθμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo Skywalker.gr διοργανώνει την Πέμπτη την ημερίδα-τηλεδιάσκεψη με τίτλο «Είμαστε όλοι startups».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAποκλειστικές έρευνες και αναλύσεις
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔυο συμμετοχές στο Digital spec των 60.000 ευρώ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μια απλή εγγραφή οι αναγνώστες έχουν άμεση ειδοποίηση στο κινητό και στον υπολογιστή τους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory