
Νέο report της Ogilvy για το Influencer Marketing
Mε τίτλο «Influencing Our New Reality» καταπιάνεται με την εξέλιξη του Influencers’ Marketing στη μετά Covid-19 εποχή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMε τίτλο «Influencing Our New Reality» καταπιάνεται με την εξέλιξη του Influencers’ Marketing στη μετά Covid-19 εποχή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Frezyderm, για ακόμα ένα καλοκαίρι, ανέθεσε στην imba, την καλοκαιρινή καμπάνια αντηλιακών Sun Screen Velvet.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Ladylike λανσάρει το πρώτο του podcast
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑBranded content ενέργεια σχεδίασε και υλοποίησε η DPG Digital Media με την υποστήριξη της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας και σε συνεργασία με την UΜ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ EngageYa δημιούργησε και υλοποίησε ένα Interactive Native Advertorial για λογαριασμό της
Νικ. Ι. Θεοχαράκης.
Πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τον ΑΚΤΟ και νικήτρια αναδείχθηκε η φοιτήτρια του τμήματος art & design Χριστίνα Μπεγλέρη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Rakuten Viber προσφέρει μια νέα λειτουργία δημιουργίας GIF, επιτρέποντας έτσι στους χρήστες της να δημιουργούν αστεία GIFs και να τα στέλνουν σε φίλους και οικογένεια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα έχει πλέον το συντονισμό και την ευθύνη υλοποίησης και ανάπτυξη όλων των digital και video προϊόντων του ομίλου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με τη νέα έκθεση Digital News Report του Ινστιτούτου Reuters για το 2020
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAνήκει στο δυναμικό της εταιρείας εδώ και 9 χρόνια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο χάσμα που χωρίζει τα δύο Φύλα, στο πεδίο των καταναλωτικών συμπεριφορών, θα επικεντρωθεί το webinar της Plushost, "Οι Άνδρες αγοράζουν, οι Γυναίκες ψωνίζουν… ("Men buy, Women shop")"
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα υβριδική υπηρεσία της ΕΡΤ κερδίζει καθημερινά ολοένα και περισσότερους τηλεθεατές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory