
Aκυρώθηκε η συγχώνευση των Taboola-Outbrain
Δεν προχωράει το deal που θα δημιουργούσε μια νέα οντότητα με ετήσιο τζίρο της τάξης των 2 δις δολαρίων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔεν προχωράει το deal που θα δημιουργούσε μια νέα οντότητα με ετήσιο τζίρο της τάξης των 2 δις δολαρίων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH νέα ψηφιακή πλατφόρμα που συνδέει φυσικές με online εμπειρίες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑκόμη πιο ψηλά στην προτίμηση του κοινού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα καμπάνια σημείωσε περισσότερες από 1 δισεκατομμύριο προβολές στα social media
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔημιουργία δύο σύγχρονων ψηφιακών πάρκων με σκοπό την ανάδειξη και προβολή του πλούσιου πολιτιστικού αποθέματος της περιοχής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροκαταρκτικές συνομιλίες για ενδεχόμενη συγχώνευση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα υπηρεσία με τη χρήση του brand safety & contextual targeting tool «AdSquirrel»,
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓιατί λοιπόν είναι τόσο σημαντικό κάποιος να αγοράσει σωστά domain names
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυγκροτήθηκε σε σώμα η νέα διοικούσα Επιτροπή του IAB Hellas μετά την πρώτη συνεδρίαση που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη, 21 Ιουλίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα εποχή συνεργασίας της glomex με το Μeteo, το οποίο συμμετέχοντας ήδη στο Premium B2B Βίντεο Οικοσύστημα ως Publisher, ενεργοποιείται πλέον και ως Content Provider
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΒοηθώντας τους μικρούς και μεσαίους Ευρωπαίους εκδότες ειδησεογραφικού περιεχομένου να σημειώνουν επιτυχίες online >
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ απόλυτη καλοκαιρινή εμπειρία στο Varkiza Resort
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory