Στον \"αέρα\" το yupi.gr 3.0
Στον διαδικτυακό \"αέρα\" με πλήρως ανανεωμένο layout και νέες υπηρεσίες, βρίσκεται το Νο 1 ελληνικο lifestyle portal, Yupi.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον διαδικτυακό \"αέρα\" με πλήρως ανανεωμένο layout και νέες υπηρεσίες, βρίσκεται το Νο 1 ελληνικο lifestyle portal, Yupi.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Weber Shandwick επιμελήθηκε και σχεδίασε υπηρεσίες Social Media για την Toshiba στο πλαίσιο της προώθησης του mini netbook της Toshiba NB550D.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον \"αέρα\" βρίσκεται η πρώτη διαδικτυακή πύλη της Δυτικής Αθήνας, το westview.gr, που καταγράφει όλα τα θέματα της περιοχής και αποτελεί σημείο συνάντησης κι επικοινωνίας των πολιτών που ζουν Δυτικά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος DPG Digital Media Network, στα πλαίσια της συνεχούς ενδυνάμωσης του κύκλου εργασιών του, ανακοίνωσε επίσημα την λειτουργία του γυναικείου portal Queen.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Adheaven διευρύνει τις συνεργασίες της, εντάσσοντας στο πελατολόγιό της την πιο δημοφιλή ιστοσελίδα αγγελιών ακινήτων spitogatos.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις 18 Mαρτίου κάνει διαδικτυακή πρεμιέρα το Billboard Greece, το ολοκληρωμένο μουσικό ηλεκτρονικό περιοδικό που θα καλύπτει την εγχώρια και διεθνή επικαιρότητα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην εναλλασσόμενη σχέση των καταναλωτών με τα κινητά τους τηλέφωνα παγκοσμίως, αποκάλυψε η έκθεση που λανσάρει η Deloitte στο Παγκόσμιο Συνέδριο Κινητής Τηλεφωνίας στη Βαρκελώνη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο φράγμα των 5 εκ. μοναδικών χρηστών σε μηνιαία βάση ξεπέρασε για πρώτη φορά η 24Media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo Boxi, ένα καινοτόμο διαφημιστικό Μέσο που συνδέει αποτελεσματικά τις BTL activities με τα Social Media, κάνει πρεμιέρα στην Ευρώπη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο sport.gr, το παλαιότερο αθλητικό portal και ένα από τα μεγαλύτερα της χώρας, επέλεξε τη διαφημιστική τεχνολογία bubblebox, της εταιρείας Adheaven, για την προβολή πρωτότυπων διαφημίσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Planet Interactive και η Metrosport ανακοίνωσαν την έναρξη της συνεργασίας τους για τη διάθεση της εφημερίδας σε ψηφιακή μορφή μέσα από την ψηφιακή πλατφόρμα e-na.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια πρωτότυπη branded entertainment καμπάνια εμπνεύστηκε η OgilvyOne για να ευχαριστήσει τις καταναλώτριες των Nestlé Fitness που για 15 χρόνια τα προτιμούν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory