![Online πρόγραμμα από PR Team & Colgate-Palmolive](https://www.advertising.gr/sites/direction/skins/eshop_a/temp/lazyloadimage/medialist.jpeg)
Online πρόγραμμα από PR Team & Colgate-Palmolive
Η The PR Team ανέλαβε το σχεδιασμό και την υλοποίηση της καμπάνιας «My Moment» για λογαριασμό της Colgate-Palmolive.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ The PR Team ανέλαβε το σχεδιασμό και την υλοποίηση της καμπάνιας «My Moment» για λογαριασμό της Colgate-Palmolive.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην έναρξη συνεργασίας τους ανακοίνωσαν οι Planet Interactive και Εκδοτική Β. Ελλάδας, με αντικείμενο τη διάθεση των εντύπων της τελευταίας σε ψηφιακή μορφή μέσα από την πλατφόρμα διανομής e-na.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑκόμη περισσότερο ενδυναμώνει το digital της η Leo Burnett, καθώς, σύμφωνα με πληροφορίες, πρόκειται να εντάξει στο δυναμικό της τον Περικλή Βανικιώτη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα χρόνο λειτουργίας συμπλήρωσε το αθλητικό WebTV woop, που συνδυάζει τις ζωντανές μεταδόσεις αγώνων με τη διαδραστικότητα και την αμφίδρομη επικοινωνία που έχει με τους επισκέπτες του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη Web TV του ANT1 επέστρεψε από τις 26 Απριλίου το web σίριαλ Flatmates, με τον τρίτο του κύκλο και νέες, απρόσμενες εξελίξεις για τους fans της!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα πρωτότυπο multiplayer παιχνίδι δημιούργησε η OgilvyOne για την Cosmote, στο πλαίσιο της νέας επικοινωνίας του What’s Up.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε αναβάθμιση του δικτύου του προχώρησε ο Όμιλος Forthnet, που αποτελεί πλέον μέλος του κορυφαίου διεθνούς internet exchange, DE-CIX και παρέχει απευθείας σύνδεση με 350 και πλέον παρόχους του εξωτερικού!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα μεγάλο ρεκόρ έκανε το gossip-tv.gr την Παρασκευή 29 Απριλίου, καθώς, το portal για την ελληνική και διεθνή showbiz ξεπέρασε το 1 εκατομμύριο pageviews την ημέρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην παρουσία της στα κοινωνικά δίκτυα εγκαινιάζει η αλυσίδα supermarkets ΑΒ Βασιλόπουλος, με σελίδες σε Facebook, Twitter και Foursquare, ενώ δημιούργησε και δικό της κανάλι στο YouTube.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε καινούρια ηλεκτρονική διεύθυνση (www.fiatpress.gr) και με ανανεωμένη μορφή και δομή θα μπορεί πλέον ο κάθε ενδιαφερόμενος να βρίσκει όλα τα νέα δελτία Τύπου του ομίλου της Fiat.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ NESCAFE, καινοτομεί για μια ακόμα φορά και προσφέρει έναν πρωτοποριακό και διασκεδαστικό τρόπο για να παραγγείλουν οι καταναλωτές café, τον διαδραστικό κατάλογο Menews.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια πρώτη φορά σε παγκόσμιο επίπεδο η Live Web TV γίνεται διαδραστική και η Adheaven τη φέρνει στην Ελλάδα μέσα από την αποκλειστική συνεργασία της με την Quick.tv.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory