CLIC2C στο AllStar Basket!
Μετά την πρεμιέρα στο AdBusiness, η Direction επεκτείνει και στο AllStar Basket τη χρήση της εφαρμογής CLIC2C, προκειμένου να εμπλουτίσει και να διευρύνει το περιεχόμενο των σελίδων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετά την πρεμιέρα στο AdBusiness, η Direction επεκτείνει και στο AllStar Basket τη χρήση της εφαρμογής CLIC2C, προκειμένου να εμπλουτίσει και να διευρύνει το περιεχόμενο των σελίδων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο περιοδικό adbusiness της Direction Εκδοτικός Οργανισμός, εισέρχεται στην εποχή των «Enriched Media» με τη χρήση της πρωτοποριακής εφαρμογής CLIC2C®, στο εξώφυλλο του τεύχους που κυκλοφορεί στις 13/6.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Compupress εγκαινιάζει τη νέα εποχή «Πολυμεσικά Εμπλουτισμένων Ψηφιακών Περιοδικών» (Multimedia Enriched e-Magazines) με την έκδοση «Computer Για Όλους: Digital».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέλος του ΔΣ του IAB Europe θα είναι και για την επόμενη διετία ο Κωνσταντίνος Καμάρας της IAB Hellas, όπως προέκυψε από τις αρχαιρεσίες που έλαβαν χώρα στη διάρκεια της ετήσιας Γενικής Συνέλευσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο επίκεντρο των μεγαλύτερων μουσικών γεγονότων βρίσκεται και φέτος η Heineken, με την Ogilvy One να δημιουργεί για χάρη της, τη μεγαλύτερη... ουρά του internet!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαθήκοντα Digital Executive Director στη Leo Burnett Athens ανέλαβε από τις αρχές Ιουνίου, ο Περικλής Βανικιώτης, ενώνοντας τις δυνάμεις του με το Digital Department της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ I-COM ανακοίνωσε τις ημερομηνίες διεξαγωγής του 4ου I-COM Global Summit, που θα πραγματοποιηθεί το φθινόπωρο του 2012 στη Ρώμη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε γοργούς ρυθμούς αυξάνεται η εγγραφή μελών στην πλατφόρμα διαφήμισης ginediafimisi.gr, μια καινοτόμο και ενδιαφέρουσα προσπάθεια, που προσφέρει μια διαφορετική προσέγγιση στη διαφήμιση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Όμιλος DPG λανσάρει επίσημα από τις 3 Ιουνίου το ανανεωμένο Sportaction.gr, την «Πύλη των Sport» κι ένα από τα ιστορικότερα ελληνικά αθλητικά sites.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνεργασία με την Google ξεκίνησε ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού, με στόχο την προβολή του ελληνικού τουρισμού σε συγκεκριμένες χώρες και την προσέλκυση τουριστών από αυτές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο φράγμα των 2 εκ. μοναδικών χρηστών σε ένα μήνα ξεπέρασε το group των sites www.newsit.gr, www.tlife.gr, www.zappit.gr, www.onalert.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔυναμική είσοδο στο χώρο της ενημέρωσης έκανε το νέο portal άποψης, πολιτικής παρέμβασης, σχολιασμού και αποκαλύψεων της DPG, με τίτλο prionokordela.gr!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory