![Συνεργασία για ΙΕΚ Ακμή και 24 Media](https://www.advertising.gr/sites/direction/skins/eshop_a/temp/lazyloadimage/medialist.jpeg)
Συνεργασία για ΙΕΚ Ακμή και 24 Media
Σε συμφωνία για την αποκλειστική συνεργασία στο χώρο της αθλητικής δημοσιογραφίας, έφτασαν o εκπαιδευτικός οργανισμός ΙΕΚ Ακμή και ο Όμιλος Ψηφιακών Μέσων 24 Media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συμφωνία για την αποκλειστική συνεργασία στο χώρο της αθλητικής δημοσιογραφίας, έφτασαν o εκπαιδευτικός οργανισμός ΙΕΚ Ακμή και ο Όμιλος Ψηφιακών Μέσων 24 Media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη δική του σελίδα στο Facebook απέκτησε το Smart, μερικούς μήνες μετά τη Mercedes-Benz Hellas, η οποία είχε φροντίσει να κάνει την αρχή!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη συνεργασία της με το online πολυκατάστημα Get It Now ξεκίνησε η εταιρεία Performance Marketing του ομίλου Thinkdigital, ForestView.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα νέο site, που είναι αφιερωμένο στη \"μυστική\" πλευρά του αθλητισμού και ονομάζεται Sportspaper.gr, λανσάρει η DPG Digital Media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ On N Up σχεδίασε και ανέπτυξε το νέο site www.leveti.gr για το κασέρι Λεβέτι, ενώ έχει αναλάβει και ολοκληρωμένο πρόγραμμα online επικοινωνίας της μάρκας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο μεγάλο ενδιαφέρον των επισκεπτών του για το αυτοκίνητο και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, οδήγησε το gazzetta.gr στην απόφαση να δημιουργήσει την ειδική ενότητα AutoGazzetta.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ DPG Digital Media δημιούργησε και ανεβάζει στον διαδικτυακό \"αέρα\" το mediagate.gr, ένα θεματικό site με 24ωρη ενημέρωση για όλα όσα διαδραματίζονται στα ελληνικά και διεθνή media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην OgilvyOne ανέθεσε η Nestle τη δημιουργία μιας σελίδας στο facebook, που αφορά στη βρεφική διατροφή και απευθύνεται αποκλειστικά στις μαμάδες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα πρωτότυπο application, που φέρει τον τίτλο «Γεύση του Μήνα», δημιούργησε η Solid για τη Ben & Jerry, στο πλαίσιο διαχείρισης της παρουσίας της εταιρείας παγωτών στα social media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα 15,9 εκατομμύρια ευρώ φτάνει το ποσό επένδυσης στο online display advertising στην Ελλάδα για το α\' τρίμηνο του 2011, με βάση τα στοιχεία καθιερωμένης έρευνας του IAB Hellas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη σχεδίαση, υλοποίηση και διαχείριση της πρώτης ελληνικής διαδικτυακής κοινότητας για το βιβλίο, Public Book Face, ανέλαβε η Bakers Digital Communication.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο Portfolio της Atnet Communications Α.Ε. εντάσσεται ένα από τα δημοφιλέστερα websites του χώρου της μόδας και του online shopping, το ntynomai.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory