
Ρεκόρ επισκεψιμότητας για το Thetoc.gr
Ξεπέρασε τον Σεπτέμβριο το φράγμα των 4 εκατομμυρίων μοναδικών επισκεπτών μηνιαίως
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΞεπέρασε τον Σεπτέμβριο το φράγμα των 4 εκατομμυρίων μοναδικών επισκεπτών μηνιαίως
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAξιοποιεί όλα εκείνα τα digital κανάλια που θα πλαισιώσουν τις 4 φάσεις μιας Black Friday strategy.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαίρνει θέση πίσω απ’ το μικρόφωνο και αναλύει με στοιχεία ό,τι συμβαίνει στο ελληνικό και διεθνές ποδόσφαιρο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Site του F2G έρχεται με νέο δυναμικό σχεδιασμό και street διάθεση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ επίσημη συνεργασία ξεκίνησε στα μέσα Σεπτεμβρίου και συμπίπτει με την έναρξη του νέου προγράμματος του καναλιού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTο video με το τραγούδι του Manos ανέβηκε στο top 5 των YouTube trends με περισσότερα από 96.000 likes & 17.000 σχόλια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΡεκόρ την Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου με 703.000 μοναδικούς χρήστες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈρχεται να ενισχύσει την εταιρεία από τη θέση του Συμβούλου Διοίκησης για την ανάπτυξη των brands.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Viber φέρνει νέους τρόπους για να κάνει τη νέα σχολική χρονιά πιο διασκεδαστική για μαθητές, καθηγητές και γονείς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πλατφόρμα Truly Media αποτελεί το κύριο εργαλείο αντιμετώπισης της παραπληροφόρησης για το Ευρωπαϊκό Παρατηρητήριο Ψηφιακών Μέσων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα MIXX AWARDS, τα μόνα βραβεία με διεθνή χαρακτήρα και προβολή έρχονται για το 2020!!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTην ιδιαίτερη και χαρακτηριστική του πένα θα διαβάζουν πλέον οι αναγνώστες του SPORT24 μέσα απ’ την αρθρογραφία του, αλλά και από μια στήλη έκπληξη, ενώ θα τον βρίσκουν και σε άλλες πλατφόρμες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory