Στη Bakers Digital η Lenovo
Στη νέα εταιρεία της V+O, Bakers Digital Communication, ανέθεσε η Lenovo την επικοινωνία της σε επίπεδο social media και digital PR.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη νέα εταιρεία της V+O, Bakers Digital Communication, ανέθεσε η Lenovo την επικοινωνία της σε επίπεδο social media και digital PR.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΒελτιωμένο κατά 48% ήταν το ρεκόρ επισκεψιμότητας που κατέγραψε για τον Σεπτέμβριο του 2011 το skai.gr σε σύγκριση με το προηγούμενο, που είχε σημειωθεί τον Ιούλιο του ίδιου έτους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Alfa Romeo, αναγνωρίζοντας την ανάγκη για περισσότερη διαδραστικότητα, ξεκινά την παρουσία της στο Facebook, ανοίγοντας ένα κανάλι επικοινωνίας με τους φίλους της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην υπογραφή της OgilvyOne φέρει η online επικοινωνία για την άφιξη του νέου Yaris στην Ελλάδα, καθώς και η επίσημη σελίδα της Toyota Hellas στο Facebook.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Honda ανέθεσε στην ομάδα Online Marketing της Forthnet την online προβολή της, εγκαινιάζοντας τη συνεργασία τους με έναν πρωτότυπο και με οικολογικό χαρακτήρα διαγωνισμό στο facebook.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ύψος των 17,7 δισ. ευρώ άγγιξε το 2010 η online διαφημιστική δαπάνη στην Ευρώπη, σύμφωνα με τα αποτελέσματα ετήσιας έρευνας που πραγματοποίησε το IAB Europe.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην υπογραφή της OgilvyOne έφερε η online και mobile επικοινωνία του ΟΤΕ για το κινηματογραφικό φεστιβάλ Νύχτες Πρεμιέρας Conn-x: For Talented Viewers only.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην υπογραφή της Tribal DDB φέρει ο σχεδιασμός και η υλοποίηση της facebook ενέργειας του Dewar’s Cinema, στο πλαίσιο της χορηγίας του τελευταίου στο 17ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Αθήνας «Νύχτες Πρεμιέρας Conn-x».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον πρώτο διαγωνισμό-activation με τίτλο Allou! Summer Pass, δημιούργησε για το Allou! Fun Park και τη σελίδα του στο facebook η re|direct.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα χρόνο λειτουργίας συμπλήρωσε τον φετινό Σεπτέμβριο το portal www.design-district.gr, το οποίο παρέχει καθημερινή ενημέρωση σχετικά με το design, την τέχνη και τη διακόσμηση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα 40 εκ. ευρώ άγγιξε η online display διαφημιστική δαπάνη στο πρώτο εξάμηνο του 2011, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιοποίησε η IAB Hellas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην επίσημη λειτουργία του ξεκίνησε το website thanosgalis.com, που φέρει το κεντρικό μήνυμα \"Voice4U\" κι αποτελεί έναν εξειδικευμένο ιστότοπο επαγγελματικών εκφωνήσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory