![Παρούσα στη Webit 2011 η Thinkdigital](https://www.advertising.gr/sites/direction/skins/eshop_a/temp/lazyloadimage/medialist.jpeg)
Παρούσα στη Webit 2011 η Thinkdigital
Με τη συμμετοχή της Thinkdigital, πραγματοποιήθηκε στο Inter Expo Center της Σόφιας, η Webit 2011, που συγκέντρωσε περισσότερους από 5.000 επισκέπτες, απο 45 και πλέον χώρες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τη συμμετοχή της Thinkdigital, πραγματοποιήθηκε στο Inter Expo Center της Σόφιας, η Webit 2011, που συγκέντρωσε περισσότερους από 5.000 επισκέπτες, απο 45 και πλέον χώρες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό τα τέλη Σεπτέμβρη, έχει ξεκινήσει τη λειτουργία του το The Band Project, το πρώτο rockumentary στο οποίο πρωταγωνιστούν οι μουσικές μπάντες και η μουσική.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην online αγορά της Ρουμανίας επεκτείνεται η V+O Communication, με τη δημιουργία της Bakers Digital Communication, η οποία θα υλοποιεί ανεξάρτητες digital καμπάνιες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνεργασία με το διαφημιστικό δίκτυο της Adweb ξεκινάει από τον επόμενο μήνα το νεανικό site Neolaia.gr, που προχώρησε πρόσφατα σε ανανέωση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην παραχώρηση του 38% της Digital Shopping, ιδιοκτήτριας εταιρείας του getitnow.gr στη Microstar, ανακοίνωσε επίσημα ο Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη σχεδίαση και υλοποίηση του νέου κεντρικού site του Θεάτρου Οδού Κεφαλληνίας και την παρουσία του στα social networks, ανέλαβε η Communication Effect.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εφημερίδα «Μαγνησία» και το magnesianews.gr είναι διαθέσιμα πλέον και στο κινητό τηλέφωνο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συμφωνία με τη διοίκηση της ΚΑΕ Παναθηναϊκός προχώρησε το αθλητικό portal onsports.gr, που θα αποτελεί εφεξής τον Επίσημο Υποστηρικτή της ομάδας μπάσκετ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ McCann Erickson ανέλαβε την επιμέλεια του νέου τηλεοπτικού spot της Amita Fun, μέσω του οποίου επικοινωνεί τη δημιουργία ενός νέου παιχνιδιού που έρχεται να προστεθεί στο site www.amitafun.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo games.gr είναι το μεγαλύτερο ελληνικό gaming site και αποτελεί το ιδανικό όχημα προκειμένου να προσεγγίσει κανείς δυναμικά όλη την οικογένεια. Το case study που ακολουθεί, το αποδεικνύει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην ευκαιρία να δημιουργήσουν το προσωπικό τους video clip στο Facebook θα έχουν οι fans της Lacta, μέσα από μια ειδική εφαρμογή που ανέπτυξε η OgilvyOne.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπικοινωνιακή συνεργασία με τον Όμιλο Ashley ξεκίνησε το palo.gr που αποτελεί την πληρέστερη ελληνική μηχανή αναζήτησης ειδήσεων στο διαδίκτυο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory