Συμμαχία Meandhome & Actionaid κατά της φτώχειας
Σε συμμαχία για την καταπολέμηση της φτώχειας, προχώρησαν η διεθνής Μη Κυβερνητική Αναπτυξιακή Οργάνωση ActionAid Ελλάς και το ηλεκτρονικό κατάστημα Me&home by Getitnow.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συμμαχία για την καταπολέμηση της φτώχειας, προχώρησαν η διεθνής Μη Κυβερνητική Αναπτυξιακή Οργάνωση ActionAid Ελλάς και το ηλεκτρονικό κατάστημα Me&home by Getitnow.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον Κώστα Φωτόπουλο ενέταξε στο δυναμικό της η econcept web marketing, προκειμένου να αναλάβει καθήκοντα account manager.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι ΑΙΝΙΓΜΑ και οι SCHOOLDRIVERS ήταν οι νικητές του The Band Project, οι οποίοι προέκυψαν μέσα από 60 συμμετοχές και 19.000 ψήφους στο Facebook.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΧορηγία της ΕΛΕΔ αποτελεί η επιτυχής κατασκευή του ανανεωμένου portal για την Πανελλήνια Εταιρεία Πρόληψης για τον Καρκίνο «Στόχος - Πρόληψη», stoxos-prolipsi.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ 24Media ανακοίνωσε την προώθηση του Oneman.gr, το οποίο αποτελεί εξέλιξη του Men24.gr και διαθέτει νέο περιεχόμενο και ανανεωμένη αισθητική.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέσα σε επετειακό κλίμα, με αφορμή τη συμπλήρωση 10 χρόνων ζωής του IAB Hellas, πραγματοποιήθηκε στις 18 Νοεμβρίου το φετινό Interactive Marketing Conference, με τίτλο «Vision 20/20: Digital communication into the next decade».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ιστοσελίδα με το πιο branded περιεχόμενο στο ελληνικό internet, το brandfather.gr, εγκαινιάζει από τον φετινό Νοέμβρη τη συνεργασία του με την Adweb.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο επίσημο fan page τους στο Facebook, εγκαινίασαν τα καταστήματα παιχνιδιων Jumbo, με το νέο Digital Division της Pollen να υπογράφει τη δημιουργική επιμέλεια και υλοποίηση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝα μυήσει τους καταναλωτές στο \"ταξίδι\" του, από τον καρπό μέχρι την κούπα, επιχειρεί ο Nescafe, μέσω ενός πρωτότυπου διαγωνισμού που υλοποιεί στο Facebook.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον 5ο χρόνο λειτουργίας του γιόρτασε ο Όμιλος εταιρειών Thinkdigital με εκδήλωση που διοργάνωσε στην έδρα του, στην Αθήνα. Στόχος η γεωγραφικη επάκταση, σύμφωνα με τον Οδ.Ντότσικα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Fiat συνεχίζει να αποδεικνύει τη σημασία που δίνει στις νέες τεχνολογίες, με την είσοδό της στο Google+ και τη χρησιμοποίηση της λειτουργίας Hangout, ώστε να βρίσκεται σε επαφή με άλλους χρήστες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε στρατηγική συνεργασία προχώρησαν ADWEB και ADHEAVEN, με στόχο την δημιουργία και προώθηση νέων εμπορικών μοντέλων και καινοτόμων τεχνολογιών για την ελληνική αγορά της online διαφήμισης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory