
Tο YouTube Select στην Ελλάδα
Αναπροσδιορισμός και συνδυασμός διαφόρων λειτουργιών, όπως το Google Preferred και τα Prime Packs
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναπροσδιορισμός και συνδυασμός διαφόρων λειτουργιών, όπως το Google Preferred και τα Prime Packs
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε τι δεσμεύεται η εταιρεία;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTεκμηρίωση, ψηφιακή αποτύπωση και τρισδιάστατη προβολή του Κάστρου Μύρινας στο ευρύ κοινό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον «αέρα» του Spotify βρίσκεται ήδη η σειρά podcast «Μάμος Διαδικτυακή Ραδιοφωνία»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑEπιλεγμένες ιστορίες «σεντόνια» από το Thank You, Next ξεδιπλώθηκαν και παίρνουν πλέον ζωή σε μορφή video με το DUO να φροντίζει για το… Happy ending
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνάντηση εκπροσώπων του ΙΑΒ Hellas και της ΕΝΕΔ με τον Υφυπουργό στον Πρωθυπουργό και Κυβερνητικό Εκπρόσωπο κ. Στέλιο Πέτσα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πρώτη αμιγώς digital εταιρεία που εντάσσεται στην EASA, στην οποία ήδη συμμετέχουν 13 κλαδικές ενώσεις που εκπροσωπούν όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη της διαφημιστικής αγοράς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO νέος πρόεδρος του ΙΑΒ Ηellas παρουσιάζει τις προτεραιότητες της νέας ∆ιοικούσας Επιτροπής του Οργανισμού καθώς και τις τάσεις και τις εξελίξεις για την digital αγορά στην Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔημιούργησε μαζί με την κορυφαία εταιρεία παροχής Digital Shelf Analytics την νέα υπηρεσία e-merchandising, powered by e.fundamentals
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο podcast της μπύρας Μάμος για τα πάθη και τα λάθη είναι γεγονός
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαινοτόμο project μέσω Microsoft Teams, που σχεδιάστηκε μέσα σε λιγότερο από 8 εβδομάδες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η εκπομπή του Πρώτου Προγράμματος ήρθε για να δώσει βήμα σε εθελοντικές πρωτοβουλίες και φορείς που με τη δράση τους προσφέρουν στην κοινωνία αλλά και στη χώρα συνολικά.
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory