
Iab Ηellas: Ενεργοποιούνται τα task forces
Σημαντικά στελέχη, experts της ψηφιακής αγοράς έχουν αναλάβει ως επικεφαλής, να επανδρώσουν την κάθε ομάδα και να προωθήσουν το έργο που έχουν αναλάβει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣημαντικά στελέχη, experts της ψηφιακής αγοράς έχουν αναλάβει ως επικεφαλής, να επανδρώσουν την κάθε ομάδα και να προωθήσουν το έργο που έχουν αναλάβει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναγκαία η αυξημένη προσοχή όχι μόνο από τους καταναλωτές αλλά και από τους προμηθευτές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑOλοκληρώθηκε η πρώτη μέρα του SingularityU Greece Summit 2020
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΦέτος την Black Friday, οι “μάσκες πέφτουν” στο BestPrice.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, όπως αυτά καταγράφονται από την Google Analytics.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑPodcast hosting και πώληση διαφημίσεων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ επικοινωνία οργανώνεται στο φυσικό κατάστημα μέσω διαδραστικής οθόνη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Μάντα Τσαγκιά – Παπαδάκου, είναι προσκεκλημένη της Αθηνάς Γιόγιακα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια πρωτότυπη πλατφόρμα που βασίζεται σε ένα καινοτόμο Mobile Web App
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ δημοφιλής πλατφόρμα μηνυμάτων γιορτάζει τα 10ά της γενέθλια με μια μίνι σειρά 14 επεισοδίων γύρω από τους χρήστες της, από την Ελλάδα ως την Ουκρανία και το Νεπάλ, που χρησιμοποίησαν το Viber κυριολεκτικά για να αλλάξουν τις ζωές τους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMε την συνεργασία της Contentpass.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια πρώτη φορά στην Ελλάδα τα βραβεία διαφημιστικής αποτελεσματικότητας της πλατφόρμας της Google , που θεσπίστηκαν και λειτουργούν σε συνεργασία με την Kantar
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory