
Το Gazzetta πέρασε στη νέα εποχή
Το Gazzetta άλλαξε γήπεδο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Gazzetta άλλαξε γήπεδο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ 24 MEDIA ανακοινώνει την συνεργασία και ενίσχυση της Αστικής Μη Κερδοσκοπικής Εταιρείας Your Data Matters.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο AFP ενώνει τις δυνάμεις του με τα Ellinika Hoaxes, συνεργάτη του Facebook από τον Μάιο του 2019.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος της σύμπραξης των δύο εταιριών είναι να φέρουν στην ελληνική αγορά μοναδικές, δυναμικές και ολοκληρωμένες λύσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι δύο εταιρείες αποφάσισαν να ενώσουν τις δυνάμεις τους στον τομέα του web & mobile development.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTι ανέφερε ο Αναστάσιος Σπανίδη στο 6ο Delphi Economic Forum, που πραγματοποιήθηκε με την συνεισφορά της Generation Υ – International eBusiness Hub
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Θεοδόσης Μίχος, κάθε Πέμπτη παίρνει το μικρόφωνο και μαζεύει τα κομμάτια του μεγάλου παζλ της αθηναϊκής νυχτερινής ζωής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο 96% στις ηλικίες 13-74 ετών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΞεκινάει σήμερα τις εργασίες του το 6ο Delphi Economic Forum
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΒασικές θεματικές ενότητες η Επιστήμη και η Τεχνολογία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ συναρπαστική διαδρομή του IMC 2021 by IAB Hellas συνεχίζεται.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Εύη Καίσαρη, Συντονίστρια του Προγράμματος Σχολικών Επισκέψεων του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ), είναι προσκεκλημένη της Αθηνάς Γιόγιακα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory