
ΑΕΚ FC: Νέο e-shop από τη Think Plus
Eίναι στον αέρα του διαδικτύου από την 1η Ιουλίου 2021.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑEίναι στον αέρα του διαδικτύου από την 1η Ιουλίου 2021.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε θέμα την οργάνωση της ντουλάπας - Στην παρουσίασή του η Σμαράγδα Καρύδη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Ryan Lexer, Head of Sales & Business Development της Kidoz μίλησε στο adbusiness και το advertising.gr για την σχέση των παιδιών με την τεχνολογία αλλά και την συνεργασία στην χώρα μας με την Fast River.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα αυτοκόλλητα περιλαμβάνουν τον Άκη να λέει μερικές από τις αγαπημένες του ατάκες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Μαριλέλλα Αντωνοπούλου αναλαμβάνει καθήκοντα Διευθύντριας Σύνταξης του γυναικείου site www.ladylike.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο E-Learning Masterclass in Digital & Social Media Marketing απευθύνεται σε όσους επαγγελματίες θέλουν να μπουν στον digital marketing κόσμο ή να βρουν νέους πελάτες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Think Plus κατάφερε και έγινε Shopify Expert
Μετά από 5 χρόνια ως Διευθύντρια του Ladylike.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρόκειται για ένα σύγχρονο, πλήρως εξοπλισμένο studio που βρίσκεται στο κέντρο της Αγίας Παρασκευής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο της νέας μεγάλης συνεργασίας της με τη Foodrinco
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Dikaiologitika.gr αλλάζει σελίδα, ανανεώνεται και επανασυστήνεται.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την ίδια υψηλή δυναμική και μετά το Πάσχα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory