
Συμφωνία συνεργασίας COSMOTE με Συμμετοχές 5G
Τι προβλέπει το μνημόνιο συνεργασίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι προβλέπει το μνημόνιο συνεργασίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Ψηφιακές Διαδρομές Οίνου: Το κρασί σαν μέσο προβολής και προώθησης του Πολιτιστικού αποθέματος του Ηρακλείου»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό την Elbisco και την BGM OMD
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑDIGITAL CAMPAIGN για την προβολή του Τουριστικού Προϊόντος της Π- ΑΜΘ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την επιτυχία της εκδήλωσης συνεργάστηκαν όλες οι ομάδες της JNLeoussis+: η ομάδα του δημιουργικού, της παραγωγής και του IT.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνέλαβε την digital επικοινωνία του προγράμματος «THEGREENCITY» από την εταιρεία CITIPOST
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAποκλειστικό περιεχόμενο από την κορυφαία παγκόσμια αθλητική διοργάνωση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo περιεχόμενο του συγκέντρωσε 1.3 εκατομμύρια clicks με 48,2% visibility
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια νέα ενότητα με τον τίτλο ESG today, αφιερωμένη στις εξελίξεις, τις ειδήσεις, και την προσπάθεια των επιχειρήσεων, των funds και των τραπεζών να ευθυγραμμιστούν με τα περιβαλλοντικά, κοινωνικά και κριτήρια διακυβέρνησης, ξεκινάει από αύριο το mononews.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροχωρώντας στο επόμενο βήμα, η Barking Well Media και το ΟΚ! συστήνουν για πρώτη φορά στο ελληνικό κοινό την online εκδοχή του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥποσχέθηκε μία αξιόπιστη μέθοδο μέτρησης επισκεψιμότητας, αποδεκτή από όλους προκειμένου να υπάρξει επιτέλους αντικειμενική κατανομή των διαφημιστικών κονδυλίων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Βασίλης Σταμογιάννης, Υπεύθυνος Προγραμματισμού της AEGEAN REBREATH, είναι προσκεκλημένος της Αθηνάς Γιόγιακα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory