Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το πρώτο digital event του IMC 2021

Είναι πιο έξυπνες οι ομάδες που δίνουν έμφαση στην ποικιλομορφία της σκέψης; Τί είναι αυτό που τις κάνει πιο δημιουργικές και εν τέλει πιο αποδοτικές; Πόσο ρίσκο χρειάζεται να εντάξουμε στις επιλογές μας;
Με ερωτήματα σαν αυτά, ο δημοσιογράφος Κώστας Γιαννακίδης κατεύθυνε τη συζήτηση και οδήγησε τους καταξιωμένους καλεσμένους σε δημιουργικές συνειδητοποιήσεις και παραδοχές για τη δυναμική της διαφορετικότητας στη σκέψη.
Τη συζήτηση προλόγισε ο Σταύρος Δρακουλαράκος, Γενικός Διευθυντής Επικοινωνίας της Παπαστράτος και πρόεδρος του IMC 2021. Μοιράστηκε τη σκέψη ότι οι απαιτητικές εξελίξεις της πανδημίας μας δίδαξαν τη σημασία της εμπιστοσύνης στην επιστήμη και στην τεχνολογία καθώς και την αναγκαιότητα για συνεργασία. Κυρίως όμως ανέδειξαν μια βασική ανάγκη: Την πρόσβαση σε μεγαλύτερο εύρος ιδεών. «Η συλλογική νοημοσύνη δεν προκύπτει μόνο από το άθροισμα της γνώσης μας αλλά από τη διαφορετικότητα της σκέψης μας” ήταν η φράση που οδήγησε τις συζητήσεις του συνεδρίου».
Τη συζήτηση ξεκίνησε η Επικεφαλής Εσωτερικής Επικοινωνία του Ομίλου ΟΤΕ, Μαρίνα Καταροπούλου. Προσέγγισε τον τρόπο που η πανδημία μας εξέλιξε επαγγελματικά και ανέδειξε την ανάγκη προσαρμογής της κοινωνικής επαφής σε νέα ψηφιακά δεδομένα. Αναφορά έγινε στο πώς «πρέπει να μην παρεμβαίνουμε στη ροή που ακολουθεί το πάθος όταν συναντιέται με το τυχαίο γιατι πάντα οδηγεί κάπου μοναδικά».
Κατόπιν τοποθετήθηκε ο Τάσος Παγκάκης, Marketing & Communication Consultant της Borrow my Brain δίνοντας έμφαση στο πόσο σημαντικό είναι να συντηρούμε τον ψυχολογικό παράγοντα σε υγιή επίπεδα και να έχουμε τη διαύγεια να αντιγράφουμε καλές πρακτικές. «Οι ιδέες έρχονται από καινούργια ταλέντα, τα οποία δεν πρέπει να τα βάλεις σε καλούπια αλλα σε workshop».
Ο Ανδρέας Γρηγοριάδης, Head Creative - Newtons Laboratory διέκρινε το πως αναγκαστήκαμε να εξελιχθούμε μέσα από τις συνθήκες και έδωσε ένα θετικό πρόσημο στο πως ανταποκριθήκαμε στην πρόκληση της εποχής μας αλλα και το οτι «δεν πρέπει να φοβομαστε να αφεθούμε σε μια καινούργια ιδέα».
Η Έφη Κομνηνού, Managing Partner της Busybuilding, τοποθετήθηκε για το internal branding, το πόσο ενδιαφέρον απέκτησε αλλα και την επαναπροσέγγιση του μηνύματος που πρέπει να επικοινωνηθεί. «H δημιουργικότητα δεν είναι ατομική αλλά συλλογική και προκύπτει από το πώς συνδέονται τα άτομα».
Παρακολουθήστε ολόκληρη τη συζήτηση μαγνητοσκοπημένη: