Oι πρώτοι Phygital-Promoters από το Sales Promotion Center και την Jacobs Douwe Egberts

Η επικοινωνία με τους καταναλωτές οργανώνεται στο φυσικό κατάστημα μέσω διαδραστικής οθόνης και αξιοποιώντας στο έπακρο την ψηφιακή τεχνολογία, συνδυάζει αρμονικά το φυσικό (physical) με το ψηφιακό (digital) περιβάλλον.
Η όλη διάδραση πραγματοποιείται με video chat, ενώ οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να ανακαλύψουν το signature ρόφημα Jacobs που τους ταιριάζει, μέσω μιας ειδικής web based πλατφόρμας με την καθοδήγηση του Phygital-Promoter.
Η νέα εμπειρία των καταναλωτών ολοκληρώνεται με τη συμμετοχή τους σε διαγωνισμό, με έπαθλο τον αγαπημένο καφέ Jacobs για έναν ολόκληρο χρόνο!
