Οι πρώτες μέρες του Project Agora
Οι πρώτες μέρες του Project AgoraΤο Audience Driven διαφημιστικό marketplace Project Agora, έκλεισε επιτυχώς τις πρώτες 60 ημέρες λειτουργίας του παρουσιάζοντας τα πρώτα επιτυχή τοπικά αποτελέσματα Programmatic Trading.
Στο διάστημα 01η Δεκεμβρίου 14 – 31η Ιανουαρίου 15, περισσότεροι από 25 αγοραστές και 35 brands από την Ελλάδα και το εξωτερικό, αξιοποίησαν τις μοναδικές ευκαιρίες στόχευσης και το ποιοτικό περιβάλλον 40 Ελληνικών μέσων για να προωθήσουν τις υπηρεσίες τους.
Το Viewability Ratio, ένα από τα σημαντικότερα KPIs αποτελεσματικότητας των καμπανιών που «έτρεξαν» κατά τη διάρκεια αυτή, άγγιξε το 62% επηρεάζοντας θετικά την απόδοση των καμπανιών κατά 38%, σε σχέση με το μέσο Viewability στην Ελλάδα.
Η AirFrance, η Emirates, η Forthnet, η Mattel, η Media Markt, η Εθνική Ασφαλιστική, ο ΟΤΕ, η Peugeot, η Seat και η Vodafone ήταν οι top 10 αλφαβητικά διαφημιζόμενοι κατά τη διάρκεια αυτή.