Νέα υπηρεσία μετρήσεων λανσάρει η Thinkdigital
Νέα υπηρεσία μετρήσεων λανσάρει η ThinkdigitalΣκοπός της Post Campaign Effectiveness Survey (PCE) είναι η μέτρηση της αποτελεσματικότητας των Ψηφιακών Καμπανιών στην αλλαγή της αγοραστικής συμπεριφοράς των καταναλωτών.
Η ΕΛΑΪΣ - Unilever Hellas, ένας διαφημιζόμενος με αξιοσημείωτη επένδυση σε Digital Μέσα, συνεργάστηκε επιτυχημένα με τη Thinkdigital για το λανσάρισμα της PCE, με την καμπάνια \"Klinex Spray 4σε1 Μπάνιο\".
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε δυο εβδομάδες μετά την ολοκλήρωση της καμπάνιας σε ψηφιακά μέσα εντός και εκτός δικτύου Thinkdigital με αξιοσημείωτα αποτελέσματα. Συγκεκριμένα, το 78% των εκτεθειμένων χρηστών στην καμπάνια, απάντησε πως γνώριζε το προϊόν και θυμόταν να είδε τη διαφήμιση Online.
Η ενέργεια υλοποιήθηκε με τη συνεργασία των ΕΛΑΪΣ - Unilever Hellas, Initiative Media και Thinkdigital.